کد خبر: ۲۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۰
جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: امروزه دشمنان سعی می‌کنند با خدشه‌دار کردن اعتقادات مذهبی افکار عمومی را مشوش کنند؛ آنها متوجه شدند که سلاح‌های شیمیایی دیگر قطع کننده جنگ در دنیا نیست، بلکه این انسان‌ها هستند که در موفقیت یک نبرد، نقش به‌سزایی را ایفا می‌کنند.
به گزارش کنگره سرداران و 14600 شهید به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس به بروجرد، سردار "خسرو عروج" جانشین رئیس دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در مراسم دومین یادواره هشت هزار شهید شیمیایی کل کشور و ۷۰۰ شهید منتصب به نیروی زمینی سپاه در بروجرد، اظهار کرد: امروز در سراسر دنیا کنوانسیون‌های بین‌المللی و قطعنامه‌های زیادی علیه نظام جمهوری اسلامی  صادر شده است، از این رو دشمنان سعی دارند با تبلیغات رسانه‌ای و گروهی خودشان از ادامه جریان‌های اعتقادی و مذهبی ایران جلوگیری و در مقابل آن یک جبهه جدید ایجاد کنند.

وی با اشاره به نقش فیلم‌های پخش شده در رسانه‌های غربی افزود: دشمنان اسلام سعی می‌کنند با تخریب اذهان عمومی علیه مردم ایران از مدارکی استفاده کنند که نشأت گرفته از مکاتب مسیحیت و یهودیت است.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه امروز دشمن سلاح اعتقادی را به سوی ما نشانه گرفته است، تصریح کرد: امروزه دشمنان سعی می‌کنند با خدشه‌دار کردن اعتقادات مذهبی افکار عمومی را مشوش کنند؛ آنها متوجه شدند که سلاح‌های شیمیایی دیگر قطع کننده جنگ در دنیا نیست، بلکه این انسان‌ها هستند که در موفقیت یک نبرد، نقش به‌سزایی را ایفا می‌کنند.

سردار عروج اذعان کرد: از نظر دشمنان، دلیل موفقیت آنها در این تئوری این است که سلاح‌های شیمیایی هم شناسنامه دارند و سازندگان آنها نیز دارای سنت و رسم خاصی هستند، این در حالی است که امروز بعد از گذشت ۲۰ سال از جنگ  تحمیلی، بیش از ۱۰۰ قطعنامه در سازمان ملل علیه ایران صادر کرده‌اند.

وی ادامه داد: همان طور که امام(ره) معتقد بود، ماهیت مخفی انقلاب به حدی ریشه دارد که دشمنان نمی‌توانند دنبال عقبه آن بگردند.

سردار عروج تصریح کرد: کسانی که امروز ادعا می‌کنند سرباز ولایت فقیه هستند، باید با توجه به اعتقادات مذهبی و دینی خود در رکاب رهبر انقلاب باقی بمانند، و از اهداف نظام و رهنمود‌های رهبری دفاع کنند.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمن معتقد است جنگی که به راه افتاده، راهی است که نقاط کلیدی و محوری آن، منتهی به ولایت فقیه است، و باید از هر حربه‌ای استفاده کرد تا این مسیر بسته شود.

سردار عروج تاکید کرد: امروز با گذشت چند دهه از تاسیس انقلاب اسلامی، همه دنیا مات و مبهوت شخصیت والا و اعتقادی امام راحل هستند، دشمنان سعی دارند از طریق پخش فیلم‌های مستهجن در ماهواره‌ها، ذهن افکار عمومی را تغییر دهند، در حالی که ما در ایران سکوت کردیم و علیه این تهاجمات هیچ اقدامی نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه شلمچه شهر مجسمه‌هاست، گفت: شهر شلمچه هنگام بمباران شیمیایی به شهر مجسمه‌ها مشهور شد، آن روز‌ها دشمنان شهرهای زیادی را بمباران شیمیایی کردند ولی صدای هیچ‌کس در نیامد.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در پایان خاطرنشان کرد: امروز نگرانی که وجود دارد این است که دولتمردان غربی به میدان آمدند و سوله‌های کشتار جمعی را مورد بررسی قرار می‌دهند، بررسی سلاح‌های کشتار جمعی در سازمان ملل ناشی از نگرانی دشمنان، به خاطر وجود سربازان‌شان در منطقه خاورمیانه است.
نام:
ایمیل:
* نظر: