کد خبر: ۳۰۹۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲


در بهار سال 1338 آن وقتي كه گلهاي بهاري غنچه هاي خود را باز مي كردند فرزندي پاك از خانواده اي مذهبي از سلاسه رسول خدا در روستاي كنگان ديده به جهان گشود.
نام او را اكبر نهادند بياد علي اكبر امام حسين(ع).پس از گذراندن دوران كودكي در سن 6 سالگي پابه مدرسه گذاشت وپس از گذراندن دوران ابتدائي و راهنمائي در روستا براي تحصيل به شهرستان فسا آمده ودر هنرستان روستائي در رشته ماشينهاي كشاورزي فارغ التحصيل شد.شهيد علي اكبر در دوران پيروزي انقلاب اسلامي با ديگر همرزمانش مبارزه بارژيم منحوس پهلوي را شروع كردو بعد از پيروزي انقلاب با شروع جنگ تحميلي دوران سربازي او فرا رسيد.
وبه خدمت سربازي رفت.او از همان روزهاي اول خدمت سربازي به جبهه اعزام شد و مدت 24 ماه در تنگه چزابه با كافران بعثي نبرد كرد وپس از دوران سربازيش براي كمك به محرومان جامعه وارد جهاد سازندگي فسا شد وبا تمام توان و نيرو خدمت به روستائيان را شروع كرد.آري او هم يك جهادگر بود هم يك بسيجي.
شهيد از همان اول به جدش حسين عليه السلام  اقتدا كرده بود.شش بار در بسيج ثبت نام نمود ودر عملياتهاي مختلف شركت كرد.
او عاشق جبهه بود تا اينكه در عمليات كربلاي 5 در مرحله دوم و سوم اين عمليات شركت داشت كه در شب 21/10/1365 در حاليكه غسل شهادت كرده وسلاح آرپي جي بر دوش داشت وهمچون شير بر روباه صفتان بعثي هجوم ميبرد ناگهان بدن نازنينش مورد اصابت تركش خمپاره بعثيان كافر قرار گرفت وبه گفته يكي از همسنگرانش كلمه يا زهرا بر زبان آورد وبه جهان آفرين تسليم وبه لقا الله پيوست. يادش گرامي و راهش پر رهرو باد.خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار.والسلام ....
/224224
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
ناشناس
|
UNITED STATES
|
03:44 - 1394/02/23
0
0
شما جهادگران سنگرسازان بیسنگربودید روحتان شادوراهتان پررهروباد.
نام:
ایمیل:
* نظر: