کد خبر: ۳۱۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳
ما از مردن نمى هراسيم اما ميترسيم كه بعد ازما ايمان را سرببرند
وصيتنامه شهید سيف الله كشاورز 
و جاهدو فى الله حق جهاده .دررا ه خدا جهاد نمائيد و حق آن را ادا كنيد .
اسلام چيزى است كه همه ما بايد فداى او بشويم تا اينكه تحقق پيدا كند هدفم از اينكه به جبهه مى روم نه به خاطر فخر وسربلندى بلكه به خاطر لبيك به پيام امام عزيز اين مرد خدا اين ستاره درخشان است این استوره تقوا و مقاومت اين قلب امت ستم ديده و غايت دهند.ملت قهرما ن از چنگ دژخيمان رژيم محمد رضا وطن فروش وآمريكاى جهان خوار ،شوروى  واين قدرت شرق و غرب كه دهنى همچون اژدها باز كرده اند تا اينكه ايرانيا ن مظلوم را ببلعند و منبع و ثروت خدادادى ملت ستمديده را غارت ببرند .
هدفم يارى رساندن به رزمندگان اسلام اين شيران روز و زاهدان شب كه با رزم پرتوان خود توانستند پوزه صدام را به خاك و خون ماليده وبا عبادت عاشقانه خود جبهه ها را با عبادت هاى خالص خود عطر آگين نمودند و مى روم كه تا اينكه اگر خدا قبول كند از درخت اسلام كه حسين ابن على با خون خود آبيارى نمودوبه ستاره درخشان حضرت امام خمينى(ره) پيوند گرديد و با خون شهدا را از صدر تاكنون عطر شهداى جنگ تحميلى آبيارى مى كنند به ياريشان بشتابيم و اداى دين نماييم و بگوييم لا شريك  لك لبيك يعنى بفرمانم خداى من ،به فرمانم خداى من ،اى بى شريك و بى همتا بفرمانم تا جان دربدن دارم خدايا مرا ببخش خداى ياريم كن پروردگارا و معبودا و معشوقا مولاى من ضعيف و ناتوان كه تحمل درد از دست دادن پاهايم را ندارم چگونه تحمل عذاب تورا مى توانم بكنم .
خدايا مرا ببخش، از گناهان من در گذر تو كريم و رحيم هستى، خداى ما با تو پيمان بسته ايم كه تا پايان راه برويم و بر پيمان خويش همچنان استوار مانديم خدايا حال كه بهشت را مى بينم چه قوقائى حسين به پيشوا يارانش آمده چه صحنه اى فرشتگان ندا دهند كه همرزمان ابراهيم(ع) همراهان موسى(ع)  همدستان عيسى(ع)،همكيشان محمد همسنگران على(ع)  همفكران حسين(ع) و همگامان خمينى از سنگر كربلا آمده اند.
 چه شكوهى خدايا به محمد(ص) بگو پيروانش حماسه آفريدند به على(ع) بگو كه شيعيانش قيامت به پا كردند. به حسین(ع) بگو خونش در رگها همچنان مى جوشد بگو از آن خون ها سروها روئيده، ظالمان سروهارا بريزيد، اما بازهم سرو ما روئيد .
خدایا ميدانى كه چه مى كشيم ،پندارى كه چون شمع ذوب مى شويم ما از مردن نمى هراسيم اما ميترسيم كه بعد ازما ايمان را سرببرند و اگر سوزيم كه روشنايى مى رود و روشنايى خود را به شب مى سپارد. پس چه بايد كرد از يك سو بايد بمانيم تا شهيد آينده شويم و از ديگر سو بايد شهيد شويم تا آينده بماند هم بايد امروز شهيد شويم تا فردابماند و هم بايد بمانيم تا فردا شهيد نشود .
عجب دردى چه مى شد كه امروز شهيد مى شديم و فردا زنده مى شديم تا دوباره شهيد شويم.
 آرى همه ياران سوى مرگ رفتند در حالى كه نگران فردا بودند من با امام خمينى ميثاق بستم و به او وفادارم زيرا كه او به اسلام و قرآن وفادار است اگر چندمين بار مرا بكشند و زنده ام كنند دست از او برنخواهم داشت راه سعادت بخش حسين را ادامه دهيد وزينب وار زندگى كنيد.
 اما مادرم تو مرا ببخش مرا حلال كن چون براى من خيلى زحمت كشيده اى مرا بزرگ كردى، من امانتى پيش تو بودم و افتخار كن ودعا كن كه خداوندمرا با شهدامحشوركندواى همسرم مرا ببخش دراين اندك مدت كه با تو نمودم بعضى شبها شما را نارا حت كردم مرا ببخش. 
و اى همشهريان واى هموطنان اگر ازمن بدى ديده ايد مرا ببخشيد و حلالم كنيد. شما را به خدا قسم مى دهم كه نسبت به امام عزيز بى تفاوت نباشيد او را يارى كنيد به سوى رزمندگان بشتابيد نگذاريد دشمنان بين شما تفرقه بيندازند كه اگر چنين شود روز بدبختى مسلمانان و روز جشنكافران مى شود .
خداوند  همه  شما را و امام عزيز اين جماران را تا انقلاب مهدى در پناه خودش حفظ نمايد. پروردگارا معبودا، معشوقا من ضعيف و ناتوان دوست دارم چشمانم را دشمن در اوج دردش از حلق در بياورد ، دستهايم را در تنگه چزابه قطع كند پاهايم را در خونين شهروسرم را در شلمچه از تن جدا كند .قلبم را در سوسنگرد آماج رگبارهايش قراردهد تادركمال فشار وآزار دشمنان چشمها ودستها و پاها وقلب وسينه وسرم را از من گرفته اند، امايك چيز را نتوانسته اند بگيرند كه آن ايمان وهدفم است كه عشق  به الله و معشوقم وعشق به امام واسلام است .
خدايا جند الله را كه با سوگند به ثارالله در لشكر روح الله به  شكست عدواله و ا ستقرار حزب الله زمينه سا ز حكومت جهانى بقية الله است حمايت كن 6/10/66 والسلام

شهید سیف اله کشاورز متولد 25/03/1344 در جلیسقان است که در تاریخ 12/12/66 به شهادت رسیدند.
/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: