کد خبر: ۳۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
هيچ وقت نماز و روزه و دعاي کميل را فراموش نکنند
وصیت نامه شهید صفدر نیک نژاد
 ان تنصرو الله ينصرک و يثبت اقدامکم 
با سلام و درود فراوان بر صاحب الزمان مهدي موعود و نايب بر حقش امام خميني، ابراهيم بت شکن و با سلام و درود بر خانواده هاي شهدا ،وصيت نامه خود را اکنون آغاز مي کنم .  برادر و خواهر و همسر و فرزندان عزيزم
سلام مرا از دياري دور بپذيريد از دياري که ياد آور تجديد تاريخ اسلام است،از دياري که صداهائي رعد آسا حکم فرماست و انسان را به ياد وحي و نزول آيه از جانب الله مي اندازد از ديار مظلومان و مستمندان که پا برهنگي عربهاي مظلومش با آن چهره آفتاب خورده و قلبهاي پاک،انسان را به ياد عربهاي زمان حضرت محمد ( ص ) و علي ( ع ) است .
آري هنوز صداي حسين بن علي(ع) به گوش مي رسد که " آيا کسي است حسين را ياري دهد " که منظور ادامه راه الله است و حفاظت از دين و قرآن است اميدوارم که همگي به اين ندا پاسخ مثبت داده و از دين و قرآن و دستاوردهاي انقلاب پاسداري ودفاع کنيد . 
اگر خداوند متعال لياقت شهادت را به من ارزاني فرمود و در راه خدا و اسلام و قرآن و پاسداري از ميهن خويش به شهادت نائل آمدم از همسر و فرزندانم و برادر و خواهرم مي خواهم که بعد از شهادت من هيچ گونه گريه و زاري نکنند و افتخار کنند و از همگي آنها مي خواهم که هيچ وقت نماز و روزه و دعاي کميل را فراموش نکنند.از فرزندانم انتظار دارم که خواندن قرآن را فرا گيرند و از همسر مهربانم که از اول زندگي هميشه يار و ياور و غمخوار و مددکار من بوده است مي خواهم که فرزندانم را خوب تربيت کنند و دخترانم را زينب وار تربيت کند . برادر همسرم که ارجمند است از آن انتظار دارم که بعد از من، به فرزندان خواهرش و به مشکلات آنها نيز رسيدگي کند . 
1-وصيت نامه اي که در مورخ 8/1/62نوشته ام باطل است .
2-سرپرستي بچه ها به عهده همسرم است .
3-کليه اموال مادي که من دارم به وکالت همسرم مي باشد .
4-خريد يا فروش خانه به عهده همسرم است .
5-حقوق بنده به عهده همسرم است .
6-از همسرم انتظار دارم که همچنان اسلامي فرزندانم را تربيت کند .
7-دخترانم را به جاي خوب و آنچه که قسمتشان است ازدواج کنند .
8-پسرانم ، هر چه در توان دارند درس بخوانند .
9-اگر همسرم خواست ازدواج کند مي تواند و طبق دستورات اسلام سهميه خود که در خانه دارد مي تواند بردارد و اگر دلش نخواست ازدواج کند مي تواند فرزندانم را بزرگ کند .
10-خانه ام براي چهار تا پسرم مي باشد تا زماني که ازدواج کنند .
11-پنجمين پسرم اگر دلش خواست با فرزندان ديگرم زندگي کند مي تواند طبق آن چهار تا پسرم، همسرم به آن رسيدگي کند و درسش را بخواند و ازدواج کند .
12-وقتي که پسرهايم ازدواج کردند منزلم براي اميد نيک نژاد و همسرم مي باشد .
13-اگر همسرم خانه را فروخت اول بدهي من را بدهيد که شامل پنج هزار تومان به آقاي علي بهمني و پنجاه هزار تومان به همسرم و شصت هزار تومان براي نماز ، روزه ، خمس ، زکات ، و مراسم حج را بدهيد. از برادرم مي خواهم که فرزندان مرا فراموش نکند و به آنها سرکشي کند و اگر خواست در خريد و فروش خانه و يا معامله البته با رضايت کامل همسرم همکاري نمايد و به مشکلات آنها نيز رسيدگي کند .
14-در پايان وصيت من اين است که در شيراز کنار قبر شهداي اسلام مرا دفن کنند . والسلام 
 شهید صفدر نیکنژاد در تاریخ 18/10/65 به شهادت رسیده است.
/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: