کد خبر: ۳۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵
خانمیرزا یک جلد کلام الله مجید داشت که عاشقانه آن را دوست می­داشت. فرق این قرآن با سایر قرآن­ها این بود که متبرک بود به دستان امام خمینی(ره). عجیب اینکه خانمیرزا این بهترین دارایی خود را به امام زمان(عج) پیش کش می­کند و آقا از ایشان قبول می­نمایند. شوق خانمیرزا از این ماجرا در بخشی از وصیت­نامه­اش چنین نمایان است: «با سلام به مهدی موعود(عج) آقا و سرور و مولایم، آنکه هدیه سربازش ...


خانمیرزا یک جلد کلام الله مجید داشت که عاشقانه آن را دوست می­داشت. فرق این قرآن با سایر قرآن­ها این بود که متبرک بود به دستان امام خمینی(ره). عجیب اینکه خانمیرزا این بهترین دارایی خود را به امام زمان(عج) پیش کش می­کند و آقا از ایشان قبول می­نمایند. 
شوق خانمیرزا از این ماجرا در بخشی از وصیت­نامه­اش چنین نمایان است: «با سلام به مهدی موعود(عج) آقا و سرور و مولایم، آنکه هدیه سربازش را قبول کرد، آنکه پذیرفت پرقیمت­ترین چیزی را که حقیر به آن علاقه داشتم، یعنی قرآنی را که خیلی دوست می­داشتم به او هدیه کردم و قبول کرد. مهدی جان گریه­ها کردم، مرا نپذیرفتی، مهدی جان ممکن است لایق نبودم ولی اینکه هدیه را از من پذیرفتی شاید به خاطر بزرگی هدیه بود و از آن شرمت شد که هدیه را قبول نکنی و این را می­گویم که باور کنید امام زمان(عج) در جبهه­هاست...»

شهید خانمیرزا استواری
تولد: 1338 – مرودشت
سمت: فرمانده گردان امام رضا(ع)
شهادت: 20/1/1366 – شلمچه عملیات کربلای 8

برگرفته از وب سایت :http://WWW.14600sms.blogfa.com


نام:
ایمیل:
* نظر: