کد خبر: ۳۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم"، تصریح کرد: این جمله به معنای آغاز حکومت صالحان بر جهان است.
به گزارش خبرگزاری  دفاع مقدس، آیت‌الله "محی‌الدین حائری شیرازی" عضو مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در سومین همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت روحانیون تهران که در سالن همایش‌های باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به حضور روحانیون در جبهه‌های حق علیه باطل اظهار کرد: حرکتی که امروز در برخی کشورها شکل گرفته (بیداری اسلامی) یک قیام همگانی است و کسانی که نمی‌خواهند این را ببینند می‌گویند بهار عربی در حال رخ دادن است.

آیت الله حائری اضافه کرد: این رخداد حجت باطنه است که امروز شکل گرفته و حجت ظاهره تنها از راه حجت باطنه می‌تواند فعال شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همگان دیدند رزمندگان چگونه در جبهه‌ها با اسلام و امام خمینی(ره) ارتباط داشتند. در واقع حجت باطنه رزمندگان طلوع کرده بود. امروز هم در عالم حجت باطنه خود را نشان می‌دهد.

آیت‌الله حائری شیرازی اذعان کرد: اگر حجت باطنه طلوع نکرده بود حزب‌الله چطور به وجود می‌آمد؟ اگر حجت باطنه طلوع نکرده بود چگونه علوی‌های سوریه آنطور مقاومت می‌کردند؟

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم"، تصریح کرد: این جمله به معنای آغاز حکومت صالحان بر جهان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اقدام دشمنان در جهت به عقب انداختن ظهور امام عصر(عج) است، اما اقدامات آن‌ها در این زمینه بی نتیجه است.

در پایان این همایش از برخی از پیشکسوتان روحانی، رزمنده هشت سال دفاع مقدس و پدر شهید "علی خلیلی" شهید آمر به معروف و ناهی از منکر تقدیر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: