کد خبر: ۳۲۵۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
زندگينامه+عکس+وصیت نامه
مطلبی که می خواستم به عنوان یکی از برادران کوچک شما تذکر دهم این که بر طبق فرمایش رسول خدا(ص) با کفار سرسخت و در بین خود رحیم باشید و سوظن نسبت به دیگربرادران خود نداشته باشید. که همه ی درد ها و مشکلات و مسائل از همین جا شروع می شود.
 بسم الله الرحمن ارحیم
قال رسوا الله (ص): الذین معه اشداء الکفار و رحماء بینهم 
پس از سلام خدمت برادران جهادگر
مطلبی که می خواستم به عنوان یکی از برادران کوچک شما تذکر دهم این که بر طبق فرمایش رسول خدا(ص) با کفار سرسخت و در بین خود رحیم باشید و سوظن  نسبت به دیگربرادران خود  نداشته باشید. که همه ی درد ها و مشکلات و مسائل از همین جا شروع می شود.
ودیگر این که طبق آیه «وعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا» وحدت خود را حفظ کنید که در این صورت هیچ کس و با هر قدرتی بر شما و فکر و عقیده شما غلبه نخواهدکرد و خداوند نیز شمارا یاری می کند و تمامی مسائل بخودی حل خواهد شد. ازتمامی شما برادران التماس دعا دارم.
«اللهم ارزقنا توفیق طاعة »

زندگينامه  شهيد عليرضا پوست فروش 

شهيد عليرضا پوست فروش فرزند جلال در تاريخ 1343/06/15 در شيراز متولد شد . 
فرزند سوم خانواده بود، پدرش کار آزاد داشت. او در سن هفت سالگي تحصيلات را شروع و دوره ابتدايي را در  مدرسه روستاييان و راهنمايي را در مدرسه شهيد و دبيرستان را در هنرستان ميثم گذارند و علاقه زياد به اسلام امام و فرايض ديني و فعاليت هاي مذهبي داشتند. 
 ایشان در مسجد الرضا فعاليت فراوان داشت. با شروع جنگ تحميلي و گذشت زمان جبهه نياز به ياري و کمک براي حفظ و حراست از اسلام و مسلمين داشت، به همين دليل  تصميم گرفتند به جبهه بروند. 
بعد از عضویت در بسيج ، خانواده که او را مشتاق ديده بودند و می دیدند که راه درست را در پيش گرفته است رضايت دادند و شهيد علی رضا پوست فروش از طريق جهاد سازندگي به عنوان امدادگر عازم جبهه شد ، پس از 3 سال و اندي فعاليت در جبهه و جنگ با نيروهاي بعثي سرانجام در سال 26/11/1364 در منطقه عملياتي فاو به فيض شهادت نائل آمد . روحش شاد و يادش گرامي باد  .

/224224

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
احمدرضا یعقوبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:50 - 1394/01/10
0
0
یاد شهید پوست فروش گرامیباد این حقیر همرزمش بودم .خیلی مخلص وبا ایمان بود
نام:
ایمیل:
* نظر: