کد خبر: ۳۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
آمده ام تا در ميدان مبارزه براى اجراى فرامين الهى با خون خودثابت كنم كه سرباز خمينى تن به خفت نمیدهد
وصيتنامه   شهید فرج الله اكبرى

يا أيها الذين ءامنوا قاتلوا الذين يلونكم من الكفار وليجدوا فيكم غلظة واعلموا أن الله مع المتقين» 
اى اهل ايمان با كافران از هركه با شما نزديكتر است  شروع به جهاد كنيد و بايد كفار در شما درشتى و نيرومندى و پايدار حس كنند و بدانيد كه خدا هميشه يار پرهيزكاران است.

سلام عليكم. بنام خدا و با ياد او و سلام و درود بر امام زمان و با سلام و درود بر نايب برحقش امام خمينى و سلام بر شهيدان از صدر اسلام تا كنون و با سلام بر شهيدان والفجر8 و با سلام بر تمامى معلولين انقلاب و با درود بر رزمندگان كفرستيز. اينك كه نداى اماممان، جلودارمان و رهبرمان اين است كه براى فتح كربلا مسلمين بشتابيد و براى از بين بردن كفار نداى پيكار سر مىدهد، اينك كه فرياد «هل من ناصر ينصرنى» را برآورده است و انقلاب پرخون ما به جاننثاران و فداكاران احتياج دارد. من هم به دنبال سيل عظيم جندالله  با لبيك به فرمان امام و رفتن به ميدان مبارزه با بعثيون و در اصل با كفار جهانى و با آنانكه فكر تجاوز و دستدرازى به اسلام و خاك عزيزمان را در مغزشان مىپرورانند پرداختم.
آرى آمدهام لبيك گويم كه اى خمينى گوش به فرمان توام تا آخرين نفس و آخرين قدم. لبيك گويم به اين نداى روح افزا و الهىات. آمده ام كه بگويم سرباز جان نثار تو هستم. لبيك يا امام اى پرچمدار. آمده ام تا در ميدان مبارزه براى اجراى فرامين الهى با خون خودثابت كنم كه سرباز خمينى تن به خفت نمىدهد و خويش را براى اثبات مقاومت و حسينى بودنش بپاى درخت انقلاب سرازير و بر اين عمل افتخار مىكند. 
بارخدايا مرگ مرا شهادت در راهت قرار ده.اى مردم، اى جوانان غرورآفرين بدانيد كه ايمان به جهاد در راه خدا و جهادى كه خون مومن در آن ريخته شود نزد خدا از بهترين اعمال است. 
اى مردم و اى جوانان مبادا در رختخواب بميريد كه حسين در ميدان مبارزه شهيد شد، مبادا در غفلت بميريد كه على در محراب شهيد شد، و مبادا بى تفاوت به جنگ و انقلاب بميريد كه علىاكبر حسين در راه هدف شهيد شد.

درود بر پدر و مادران شهدا و اسيران و جانبازان. اى پدر و مادرانى كه نمىگذاريد جوانانتان به جبهه بروند روز قيامت در پيشگاه خدا جواب زينب كه 72 تن از بهترين عزيزانش را شهيد كردند چه مىدهيد؟
خدايا چنان كن سرانجام كارتو خشنود باشى و ما رستگار.

شهادت سرآغاز پايندگى است نترسيد زمرگى كه خود زندگى است. 

ما زنده بر آنيم كه آرام نگيريم    موجيم كه آسودگى ما عدم ماست 

   در آخر هم به امام عزيزمان سلام برسانيد و بگوييد ما رزمندگان تا آخرين نفس و تا آخرين قطره خون خود در مبارزه ايستاده و در تمامى كربلاهاى حسينى همراه او هستيم تا هنگامى كه مهدى موعود بياد و قوانين اسلام زير پرچم او جارى شود و خون ما زودتر در راهش ريخته شود.


سلام عليكم، پدر و مادر عزيزم، شما هم در اثبات تقويت هدف كوشا بودهايد و از اين هدايا و شهيدانتان جانانه و خوشحال استقبال مىكنيد و بر اين خوشحال بودن شما مهدى موعود(عج) و امامخمينى آفرينها مىگويند. گذشت در راه اسلام و در راه حسين(ع) اصلا و ابدا گريه و ناراحتى ندارد. به شما البته كوچكتر از آنم كه توصيهاى داشته باشم. ولى سفارش مىكنم كه گوش به فرمان امام خمينى باشيد. اول به تو اى مادر مهربان مىگويم كه خدا صبرت بدهد. مادرجان ما بايد همگى توكلمان به خدا باشد و غير از خدا به هيچكس توكل نداشته باشيم. مادرجان همانطور كه در قرآن كريم آمده است شهداى ما زنده هستند. مادرجان، امان الله و آيت الله شهيد شدند، خوشابه حالشان. ما بايد فكرى به حال خودمان بكنيم كه در روز قيامت چطور جواب شهدا و معلولين و مجروحينى كه در بيمارستانها خوابيدهاندرا بدهيم. مادرجان بايد خوشحال باشى، جواب زهرا(س) دختر پيامبر را دادهاى و به او بگو تا بحال سومين فرزندم را هديه نمودم. خدايا اين هدايا را از من قبول بفرما آمين يا رب العالمين. مادرجان بايد خوشحال باشى كه جنازه فرزندانت به دستت رسيد، مادرجان اگر همه  فرزندانت در راه خدا شهيد شدند صبر داشته باش كه خدا با صابرين است.
پدر و مادر و برادران و خواهران يك وقت نگوييد كه چند تا شهيد دادهايم نبايد ديگر به جبهه برويم. من به شما پدر و مادر افتخار مىكنم كه اين همه طاقت داريد، همه مىگويند اىكاش ما هم پدرو مادرى اينچنين شجاع داشتيم. هميشه اى پدر و مادر از خدا بخواهيد كه امام عزيزمان را تا انقلاب مهدى حتى كنار مهدى محافظت بفرمايد. چون او همهچيز ماست و همه چيز ما از اوست. او نعمت عظيم خداست. از شما برادران و خواهران عشايرى و روستايى مىخواهم كه مرا ببخشيد. گرچه فرزند خوبى نبودم ولى از شما برادران و خواهران مىخواهم كه گوشبفرمان پدر و مادر باشيد و آنها را ناراحت نكنيد. مادر و پدر عزيز مىدانيد كه راه شهيد چيست؟ يكى از راههاى شهيد اين است كه اگر اسلحه اش افتاد برادر ديگرش او را بردارد. و اى برادران و خواهران و تمام خويشان كه از من گنهكار بدى ديدهايد ببخشيدو در ضمن از شما مىخواهم كه در عزاى من گرچه سخت است گريه نكنيد و مرا هم ببخشيد. بارخدايا ما را به راه راست هدايت فرما.

خدايا ماه محرم ماه پيروزى خون بر شمشير در اين ماه گناهان مرا ببخش و براه راست هدايت فرما و بيامرز. بارالها ماه محرم ماه شهادت حسين است در اين ماه رستگارمان كن.


شهید فرج الله اکبری باصری در تاریخ  19/2/1343 در یکی از رو ستاهای سعادت شهر به دنیا آمدو در تاریخ  11/11/1365   به شهادت رسید.
/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: