کد خبر: ۳۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸

در تاريخ 1/3/1349 در خانواده اي مذهبي ديده به جهان گشود . 
وي دوران کودکي  خود را همانند ساير هم سالانش سپري کردند و سپس در روستاي خود يعني روستاي چمني دوره ي ابتدايي را شروع کردند . 
ايشان در دوران ابتدايي فردي با هوش و درس خوان بودند. و اين را با نمرات عالي سپري کردند . و قدم در  دوره ي راهنمايي گذاشتند . چون در روستاي خود مدرسه راهنمايي وجود نداشت اين شهيد همراه همسالان خود مجبور بودند به يکي از روستاهاي هم جوار رفته و در آن جا ادامه تحصيل دهند که اين کار براي آن ها سختي و مشکلات فراواني داشته است .
 وي هيچ  گونه بي احترامي نسبت به پدر و مادر خود نداشته و هميشه تلاش مي کردند تا پدر و مادر خود را راضي نگه دارند . شهيد روستاي فارس در زمان جنگ عاشق جبهه و جنگ بود و هر وقت که فيلم جهاد سازندگي را از طريق تلويزيون پخش مي شد و با شور و علاقه خاص آن را تماشا مي کرد و هميشه مي گفتند که من روزي به جبهه خواهم رفت . 
و در کنار ديگران به مبارزه عليه اين دشمن  که  به خود اجازه داده  اين خاک مقدس شود مي پردازم . و چون به جبهه رفتن علاقه ي فراوان داشتند و براي رسيدن به آرزويش تلاش مي کردند بالاخره به آرزويش رسيدند و در روز 65/12/26 همراه با کارواني به نام کاروان مهدي حرکت کردند از آن جا به مقر شيراز رسيدند و سپس راهي اهواز شدند . 
در آن جا به منطقه ي از اهواز رفتند و در محلي به نام شهيد ملک مکان شروع به کار کردند و از آن جا که اين شهيد کار با بيل مکانيکي را ياد گرفته بودند . در آن جا به عنوان راننده بيل مکانيکي شروع به کار کردند . چون در آن جا بيل مکانيکي وجود نداشت در مدت 15 روز رانندگي بلدزر را ياد گرفته و شروع به ساختن سنگر براي رزمندگان کردند . اين شهيد بزرگوار در مورخه 66/1/23به شهادت رسيدند . روحش شاد و يادش گرامي باد .
/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: