کد خبر: ۳۳۵۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲

شهيد کيامرث شيرواني يکي از شهداي گرانقدر جمهوري اسلامي ايران در طي هشت سال دفاع مقدس است . شهيد کيامرث شيرواني فرزند محمد مراد شيرواني در تاريخ 1343/9/20 در روستاي مادر سليمان بخش پاسارگاد شهر مرودشت در خانواده اي روستايي چشم به جهان گشود . او پس از طي مراحل طفوليت تحصيل علم را در دبستان سعيدي پاسارگاد آغاز کرد و پس از آن وارد مدرسه راهنمايي هخامنش پاسارگاد گرديد و پس از اتمام دوره ي راهنمايي براي تحصيلات دوره ي دبيرستان وارد دبيرستان محمد صالحي گرديد تا سال چهارم دبيرستان درس خواند اما به دليل علاقه اش به مبارزه با دشمن متجاوز يعني دفاع از آرمان هاي انقلاب عضو بسيج شده بود.
 پس از گذراندن دوره ي مقدماتي آموزش راهي جبهه هاي نبرد حق عليه باطل گرديد و در تمام عمليات ها با تمام توان مي جنگيد و سرانجام در فکه در تاريخ 1364/11/22مورد اصابت ترکش خصم بعثي قرار گرفت و شهد شهادت را نوشيد . خانواده ي شهيد پس از رفتن او به جبهه به شيراز مهاجرت کرده بودند لذا پيکر شهيد در گلزار شهداي شيراز به خاک سپرده شد . روحش شاد و يادش گرامي باد .
/224224
مطالب مرتبط
برچسب ها: شهدای پاسارگاد
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 2
امین شیروانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:13 - 1393/12/07
0
0
شهید گرانقدر در عملیات غرور آفرین ولفجر 8 (فتح فاو ) به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر شهد نیز در گلزار شهدای شهر مادرسلیمان (بخش پاسارگاد ) .
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:43 - 1393/12/22
0
0
سلام بر مردان بی ادعا
سلام بر شهیدان راه اسلام و بویژه شهید والامقام کیامرث شیروانی
نام:
ایمیل:
* نظر: