کد خبر: ۳۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶
همیشه تکیه اش به خدا بود. بارها می گفت:«من تیری از اسلحه ی خود شلیک نمی کنم مگر این که آیه شریفه «و ما رمیت واذرمیت ولکن الله رمی»آیه 17 سوره انفال را تلاوت می کنم تا به خود تلقین کنم که این خداست که تیر اندازی می کند نه من!»
علاقه ی وافری به قرائت قرآن و تدبر در آن داشت. خصوصا در هر شب جمعه سوره کهف و اسرا را قرائت می کرد و می گفت: «شنیده ام هر کس سوره اسرا را در شب جمعه تلاوت کند موفق به دیدار امام زمان (عج) می شود و هرکس سوره کهف را در این شب تلاوت کند شهادت نصیب او می شود.»
این سنت حسنه را تا زمان شهادتش ادامه می داد.
همیشه تکیه اش به خدا بود. بارها می گفت:«من تیری  از اسلحه ی خود شلیک نمی کنم مگر این که آیه شریفه  «و ما رمیت واذرمیت ولکن الله رمی»آیه 17 سوره انفال را تلاوت می کنم تا به خود تلقین کنم که این خداست که تیر اندازی می کند نه من!»
شب ها قبل از خواب آیه آخر سوره کهف را می خواند و بیدار شدن خود را برای نماز شب به خدا واگذار می کرد و از احدی برای این کار کمک نمی خواست.
شهید غلامعلی دست بالا در سال 1341 در شیراز دیده به جهان گشود. ایشان معاونت آموزش لشکر 19 فجر را به عهده داشته است و در تاریخ 20/1/1362در فکه ، عملیات والفجر 1 به شهادت رسیده است.

منبع: کتاب پرچمی به رنگ خون (مجموعه کتاب همسفرتا بهشت 2)

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: