کد خبر: ۴۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
اين دنيائي که ما در آن زندگي مي کنم مانند پلي است که دو طرف آن پرتگاه است يعني اگر به يکي از دو طرف متمايل بشوي در پرتگاه مي افتي
قرآن کريم (سوره توبه آيه 111 و 112) خداوند از مومنان جانها و اموالشان را خريداري مي کند که در برابرش بهشت براي آنان باشد آنها در راه خدا پيکار مي کنند و مي کشند و کشته مي شوند اين وعده حقي است بر او که در تورات و انجيل و قرآن ذکر فرموده . چه کسي از خدا به عهد وفادارتر است اکنون بشارت باد بر شما به داد و ستدي که با خدا کرده ايد و اين پيروزي بزرگي براي شما است آنها مومناني اينگونه هستند توبه کنندگان و عابدان و سپاس گويان و ساحت کنندگان و رکوع کنندگان و سجده آوران و آمران به معروف و نهي کننده گان از منکر و حافظان حدود و مرزهاي الهي و بشارت ده مومنان.

 برادران عزيز توجه داشته باشيد و بدانيد که اين دنيائي که ما در آن زندگي مي کنم مانند پلي است که دو طرف آن پرتگاه است يعني اگر به يکي از دو طرف متمايل بشوي در پرتگاه مي افتي بله دنيا همين طور است.
 اگر به راهي که پيامبران خدا ما را به آن آشنا کرده اند نرفتيم چه بسا که گرفتار چه مصيبتهاي دردناکي ميشويم و اين را بدان که اين دنيا که ما در آن به شيوه هاي مختلف زندگي مي کنيم روزگار را مي گذرانيم درس و امتحان مدرسه خداوندي است و همانطور که مي دانيد در هر مدرسه امتحاني است که بعد از مدتي از کساني که در آنجا هستند گرفته مي شود و اگر ما همين مدرسه کوچک را به دنيا تشبيه کنيم مي فهميم که اين دنيا جاي درس و امتحاني است که از طرف خداوند کريم بر ما بندگان درمانده و ضعيف مي شود و بر ما است که خود را ساخته يا معنويت هر چه بيشتر مهياي آخرت و دنياي ابدي بکنيم . 
پس بيائيد نگاهي به گذشتگان خود بکنيم آنهايي که تمام عمر خود را براي جمع آوري مال دنيا صرف کرده اند و بر روي بندگان خدا بزور حکومت کرده اند بخيال آنکه در دنيا هميشه پايدار خواهند ماند اما ببينيد چه به روزگارشان آمد چنين آدمهايی هرگز در فکر مرگ نبودند و باور نمي کردند که روزي مرگ آنها را به کام خود مي کشد. خوب ما که مي فهميم اين دنيا جاي گذر است و خيلي ها آمده و رفته اند و ما که همه  اين چيزها را مي دانيم چرا به فکر آخرت خود نباشيم چرا نبايد قبول کنيم که مال و زر و زيورهاي دنيائي به درد آخرت ما نمي خورد .ما که مسلمانيم و اعتقاد به معاد و قيامت داريم چرا خود را آماده نسازيم و براي سراي ديگر خودمان توشه اي ذخيره نکنيم که راه آخرت ما را تاُمين کند تا جلوی رفتن ما را به آتش جهنم بگيرد. پس عزيزان بيايید از همين الآن به حساب خود رسيدگي کنيم چون بجز خداوند کريم آدمي از اعمال خود آگاه است و مي داند که در روز چه معصيتهاي کرده و مرتکب چه گناهي شده پس بيايد اگر تا بحال در فکر آخرت و مردن نبوده ايد از همين الآن از خدا طلب مغفرت کنيم که خداوند بخشنده و رحيم است. خداوندا تو خودت مي داني که ما در اين دنيا چه قدر معصيت و گناه کرده ايم خدايا تو را به کريمي ات از سر تقصيرات ما بندگان ضعيف بگذر و ما را ببخش و بيامرز . بار پروردگارا ما را لحظه اي بخود وا مگذار الهي آمين .


 و حال برادران عزيز، همانطور که با خداي خود عهد و پيمان بسته ايم و از اعمال زشت خود توبه خالص کرده ايم بيائيم از خداوند منان بخواهيم که ما را به عهدمان ثابت قدم بدارد تا بتوانيم به نحوه احسن از وجود نعمات خداوندي استفاده بکنیم . به نعمتي که خداوند رحمان بر ما عنايت کرد و آن وجود اين حکومت اسلامي است حکومتي که بعد از پيغمبر بزرگ اسلام (ص) تا بحال بر روي زمين به معناي واقعي بوجود نيامده بود. حکومتي که با چه خون دل خوردنها بوجود آمد پس عزيزان نکند که خداي ناکرده ما با بي اعتنائي از اين مسئله بگذريم برادران در راه بوجود آمدن اين انقلاب و حکومت اسلامي خيلي از علماي اسلام و جوانان مسلمان خون دادند تا انقلاب به پيروزي رسيد. بخدا پاسداري کردن از اين انقلاب در اين زمان که تمام دولتهاي شرق و غرب با او مخالف شد واجب است برادرها من کوچکتر از آن هستم که بخواهم درباره شکوه و جلوه اين انقلاب حرف بزنم اين راهم که مي گويم بعنوان ياد آوري است چون تمام عزيزاني که تا بحال شهيد شده اند در رابطه با انقلاب و درباره حراست از انقلاب و حکومت اسلامي در وصيتنامه هايی که براي شماها نوشته اند گفته اند، من فقط اين را مي گويم که کشورها که در حکومت قبل از انقلاب به جان اين ملت افتاده بودند و خون آنها را مثل زالو مکيدند حالا هم به همين سادگي آنها رها نمي کنند از در مي روند ولي از دريچه بر مي گردند . ما بايد همين جا حواسمان جمع باشد که نگذاريم اين بي دينان اين غارتگران بار ديگر بيايند. توجه داشته باشيد به خدا آنها دلشان براي ما نمي سوزد آنها فقط مي خواهند از هر طريق که شده منابع ما را به تاراج برند و الا آنها دلسوز ملتي نيستند آنها دست به هر جنايتي مي زنند تا به مقصود خودشان برسند و شما اي ملت عزيز اين را بدانيد که چون شما انقلابتان بر مبناي اسلام است آنها بيشتر با شما مخالفت مي کنند چون آنها اصلاً با اسلام مخالفند و اگر بخواهيد بيشتر بدانيد برگرديد به زمان پيغمبر اسلام حضرت ختمي مرتبت (ص) و مسئله يهوديها و صهيونيستها از زمان آن بزرگوار بوده است و آنها پيوسته بر آن بوده اند که اسلام را از بين ببرند و حالا هم که مي بينيد تمام کشورهاي اسلامي را تابعه خود کرده اند اکثر مراکز تجمع اسلامي را و اکثر کشورهاي اسلامي را تابع خود کرده اند و از اين طريق کم کم دارند اسلام را از بين مي برند خوب ببيند شما ملت قهرمان داريد با آنها مخالفت مي کنيد آن هم به معناي واقعي و طبعاً به آنها بر مي خورد و آنها در صدد نابودي شما هستند . اينجا است که شما بايد با پيوند و وحدتي ناگسستني جلو آن بي دينان از خدا بي خبر را بگيرید و نگذاريد که وجود آنها و يا فرهنگ آنها به ميهن اسلاميمان سرايت کنند چون خداي نکرده اگر فرهنگ يک کشور بيگانه و آن فرهنگي که با اسلام مخالف است در اينجا رسوخ کند اسلام ما ديگر فاتحه اش خوانده است. بار پروردگارا به ما توفيق بده تا بتوانيد دست تمام تبهکاران و آدم کشان و اين جانيان جهاني را از سر ملت مظلوم دنيا کوتاه کرده و فرهنگ غني اسلامي را با تمام ابعادش به جهان صادر کنيم و از اين راه و زمينه سازي کنيم براي انقلاب جهاني ولي عصر (عج) و اين حکومت را به صاحب اصلي اش تحويل بدهيم انشااله .
و شما خانواده گرامي و مادرم . مادر بخدا که جان همه ما در دست اوست و اوست که مي ميراند و زنده مي کند من قصد آزار تو را نداشته ام و فقط مي خواهم تکليف خود را انجام بدهم تکليفي که آقا و سرور شهيدان حسين (ع) در کربلا انجام داد و آن تکليف اطاعت خداست .
 مادرم بخدا که من خود خجالت مي کشم چون نمي دانم با چه زباني از زحمات تو تشکر کنم در اين مدتي که تو مرا مانند پدري بودي که مي بايست براي فرزندان خود امرار معاش کند و هم مادري مهربان بودي که مي بايست با تربيت فرزندان، خود را به جايی که مصلحت خدا در آن باشد برساني و براي رساندن اهداف خود عمر گرانبهاي خود را صرف ما کردي و حالا هم فرزندي داشتی که بر حسب حسابهاي خود مي توانست هنگام پيري سر پناه تو باشد اما تو به بزرگواري و فداکاري که از حضرت فاطمه (س) آموختي اين را هم با آن شهامت تقديم قيام خونين حسين (ع) کردي اميدوارم که خدا اين هديه را از تو مادر داغ ديده و ستم کشيده دوران قبول بکند و باز مادرم من با روي شرمساري از تو خواهش مي کنم که اگر من در اين مدت که در نزد شما بودم بدي کردم حرفهاي شما گوش رانکردم اذيت و آزار بر شما رساندم . اين را هم خوب مي دانم که در اين مدت من باعث ناراحتي هاي شما شدم شما را زياد رنجاندم شما را به خدا مرا ببخشيد و از خدا طلب مغفرت برايم بکنید تا من راحت و آسوده باشم . والسلام .


شهید مسلم آشتاب درسال 1342 در کازرون به دنیا آمد و در 7 بهمن ماه سال 1365 در شلمچه عملیات کربلای 5 به شهادت رسیده است.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.
/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: