کد خبر: ۴۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
اول ايمان و بعد دعا سلاح مؤمن است دعا کنيد
بسم الله الرحمن الرحيم

اين وصيت نامه هائي که اين عزيزان(شهداء) م نويسند مطالعه کنيد پنجاه سال عبادت کرده ايد. (امام خميني ره)
به نام او که همه چيزم اوست،به نام او که ازاويم،به نام او که دوستش دارم،معشوقم است.احساس مي کنم با ذره وجودم اما بيانش نمي توان کرد.
سپاس خداوند متعال را که توفيق داد تا نداي حسين زمان را لبيک گويم.
با درود و سلام فراوان به محضر امام زمان و با سلام و درود به خميني بت شکن و رهبر کبير انقلاب اسلامي وبا سلام و درود فراوان بر تمامي شهداي اسلام از کربلا تا کربلاي ايران. امت شهيد پرور ني ريز من وصيت چنداني ندارم و من کوچکتر از آنم که بخواهم شما را نصيحت کنم اي امت شهيد پرور به گوش باشيد که شما در حساس ترين موقعيت قرار گرفته ايد که منافقان در شما رخنه کنند و خداي نخواسته از شما نقطه ضعفي پيدا کنند و از راه نقطه ضعف ضربه خود را بزنند و شما هوشيار باشيد و به حرف امام گوش کنيد و اين امام عزيز را تنها نگذاريد بخدا قسم اگر اين امام عزيز قيام نکرده بود الان در منجلاب بوديم قدر امام را بدانيد براي امام و رزمندگان در دعاي کميل خود،دعا کنيد که اول ايمان و بعد دعا سلاح مؤمن است دعا کنيد براي امام که هنگام عمليات ها محاسن سفيدش را روي خاک مي گذارد و اشک از محاسنش سرازير مي شود و براي پيروزي رزمندگان و ملت ايران دعا مي کند و اخلاق و رفتار اين پيرجماران را سرمشق قرار دهيد. و چند کلمه وصيت دارم براي مادرم که بعد از خداوند مهربان ترين موجودات نزد من است.مادر عزيزم سلام اين چند کلمه را حتما مورد اجزا بگذار مادر اول اين که براي من گريه نکن بخاطر حسين(ع) و به اسارت در آمدن اهلبيت(ع) گريه کن براي مظلوميت زينب گريه کن که چطور مظلومانه به شهادت رسيد. مادر عزيزم شما حق بر گردن من داريد و براي من خيلي زحمت کشيديد تا مرا به اين سن رساندي بسي خون دل خوردي و چند وصيت به خواهرانم دارم که بعد از مرگ من گريه نکنيد و به من جوان ناکام نگوئيد که من در نهايت کام را گرفته ام و برادرم حسين وار زندگي کن و حسين وار وارد ميدان شو. خداوندا اگر اسلام با خون من حقير پابرجا مي ماند هزار بار جان به من بده که براي اسلام فدا شوم تا اسلام عزيز پابرجا بماند. و از دوستان و آشنايان که مرا مي شناسند به خدا قسمشان مي دهم که من را حلال کنند و ببخشند. والسلام به اميد پيروزي تمامي رزمندگان اسلام. خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار.

 بسيجي شهيد محمد زحل فرزند علي متولد سال 1346 در شهرستان نی ریز است که در تاریخ 27 بهمن ماه سال 1364 در عملیات والفجر 8 به شهادت رسید.

برای اطلاعات بیشتر به زندگینامه شهید مراجعه کنید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: