کد خبر: ۴۶۶۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
پیام مشترک نماینده ولی فقیه، استاندار و فرمانده سپاه فجر
گروه های تکفیری و اشرار شرق کشور مطمئن باشند که پاسداران و بسیجیان حریم ولایت و جانثاران مردم رشید و فهیم تا آخرین نفس و قطره خون در راهی که انتخاب کرده اند تردید نخواهند کرد.
به گزارش تنویر، آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، سید محمد احمدی استاندار فارس و سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر این استان طی پیامی مشترک ، شهادت سه تن از پاسداران سپاه فجر فارس در مرزهای جنوب شرقی کشور را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت فخر اولیاء و انبیاء است امام خمینی(ره)

سلام و درود خدای شاهد و ناظر بر بزرگ استاد جبهه های جهاد و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که با جانثاری خود و اهلبیت طاهرینش تا قیام قیامت دروازه های بهشت را بر روی وارستگان و تاسی کنندگان به راه پر فروغ شهادت باز کرد و درود خدا بر همه شهیدان سرو قامتی که با نثار جان خویش مایه سرافرازی و عزت و امنیت ایران اسلامی شدند همانها که آرامش و اقتدار امروز خود را مدیون خون های پاکشان هستیم.

بار دیگر ایادی استکبار و پرورش یافتگان قبیله تباهی، کفر و شرکت با شهادت سه تن از بهترین پاسداران رشید و فدائیان رهبر معظم انقلاب پرونده جنایت خود را سنگین تر و سیاه تر کردند.

گروه های تکفیری و اشرار شرق کشور مطمئن باشند که پاسداران و بسیجیان حریم ولایت و جانثاران مردم رشید و فهیم تا آخرین نفس و قطره خون در راهی که انتخاب کرده اند تردید نخواهند کرد و همواره آماده اهدا بذل جان خواهند بود.

ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این دلاور مردان و راست قامتان همیشه جاوید به محضر بقیه الله(عج) و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای و خانواده معظم این شهیدان از امت ولایی و مردم شهید پرور سومین حرم اهل بیت(ع) دعوت به عمل می آوریم که با حضور در مراسم تشییع و بزرگداشت این شهیدان والا مقام موجبات رضایت خداوند تبارک و تعالی و تسلی خانواده انها را فراهم سازند.

به گزارش تنویر سه نفر از نیروهای لشکر عملیاتی 19 فجر که برای مرزبانی به مرزهای جنوب شرقی کشور اعزام شده بودند، به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

گفتنی است این شهدا به نامهای سرهنگ دوم اکبر عبدالله نژاد ، ستوان سوم قدرت الله ماندنی و بسیجی موسی نصیری بیات می باشند.
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
سرباز کوچک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:18 - 1393/10/11
0
0
خوشا به حال آنانکه شهادت نصیبشان شد. با یک اشاره سردار سپاه فجر بنده حاظرم جان ناقابلم را فدا نمایم.
نام:
ایمیل:
* نظر: