کد خبر: ۴۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
از ادامه راه خونين شهيدان هيچ وقت عقب نشيني نكنيد.
بسم رب الشهداء و الصديقين
پس از درود و صلوات خدا بر پيامبران الهي و شهيدان گلگون كفن. از ادامه راه خونين شهيدان هيچ وقت عقب نشيني نكنيد.
اي پدر و مادر عزيزم من از اينكه نتوانستم حق پدر و مادري شماها را بجاي آورم از شما خيلي معذرت مي خواهم و من اگر بر روي شماها از روي ناداني فرياد زده ام و يا به نحوي شما را ناراحت كرده ام اميدوارم كه مرا ببخشيد و مرا حلال كنيد. من به چنين مادري كه با دست خود فرزندش را به جبهه مي فرستد افتخار مي كنم, ولي اي مادر عزيز اين را هم بدان كه تو تنها مادري نيستي كه فرزندت را در راه خدا دادي. اي مادر عزيزم من تو را خيلي خيلي دوست دارم ولي فاطمه زهرا (س) را بيشتر از تو دوست دارم.
و اما تو پدر عزيزم تو را هم خيلي دوست دارم ولي مولايم حسين (ع) را بيشتر از تو دوست دارم و اين را بدانيد كه من كور كورانه به جبهه نرفتم چون مي دانم كه به جبهه نرفتن مانع از مرگ انسان نمي شود و من هم عاشق جبهه بوده ام و وقتي كه به جبهه رسيدم انگار كه يك تشنه لب به آب رسيده باشد چون مي دانستم كه خداوند فرموده: كسي كه ازجبهه فرار كند او از رحمت الهي دور مي شود و موجب خشم من مي شود و اگر هم كسي از تيغ جبهه فرار كند اين را بداند كه از تيغ آخرت كه ابدي است نمي تواند بگريزد. 

شهید امیر قاسمی در سال 1341 در روستای منان از توابع شهرستان ممسنی به دنیا آمد و در تاریخ 19 فرودین ماه سال 1366 در عملیات کربلای 8 به شهادت رسید.
برای اطلاعات بیشتر به زندگینامه شهید مراجعه کنید.

/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: