کد خبر: ۴۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
در لا به لای اسناد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نیروی حافظ در داخل عمل کرده و همچنین به دیگر نیروهای قانونی داخلی کمک می‌کند تا وظایفشان را به نحو احسن انجام دهند و با کوچکترین اخطار آماده حرکت به هر نقطه‌ای باشند.
به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مطلبی که پیش روی شماست یکی از اسناد به دست آمده در سفارت جاسوسی آمریکا در ایران است. که این سفارت سال 1357 توسط دانشجویان پیرو خط امام اشغال انقلابی شد و اسناد و مدارک فراوانی مبنی برا جاسوسی و خرابکاری آمریکایی‌ها در منطقه خاورمیانه به خصوص ایران به دست آمد. این سند که از نظر خواهید گذراند گزارشی است از جایگاه سپاه در حکومت جمهوری اسلامی.

 


 

«1- این سپاه به عنوان چشم و گوش انقلاب اسلامی عمل می‌کند و به عنوان نیروی مخصوص امام جهت در هم کوبیدن هر نوع حرکت ضد انقلابی از هر طرف که بر علیه دولت اسلامی باشد وارد عمل می‌شود.

2- به عنوان نیرویی به موازات ارتش عمل کرده تا اینکه از نظر نیرو هم سطح آنها شود و بتواند از هر نوع انحراف در میان ارتش جلوگیری کند.

3- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر کلیه وظایف کمیته امام نظارت داشته تا اینکه مسئله‌ای غیر قابل حل نماند.

4- سپاه پاسداران انقلاب به عنوان یک نیروی حافظ در داخل عمل کرده و همچنین به دیگر نیروهای قانونی داخلی کمک می‌کند تا اینکه وظایفشان را به نحو احسن انجام دهند و با کوچکترین اخطار آماده حرکت به هر نقطه‌ای باشند.

5- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نگهبان سر سخت انقلاب اسلامی عمل می‌کند. این افراد را با شوق و ذوق میهن دوستی و روحیه فداکاری اسلامی تعلیم می‌دهند.»


نام:
ایمیل:
* نظر: