کد خبر: ۴۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴
زندگینامه شهید مهراب نعمتی

شهید مهراب نعمتی در هشتمين روز خرداد ماه سال 1341 در «محله ي علي آباد کمين»  شهرستان سعادت شهر استان فارس در يک خانواده ي مذهبي و کارگري ديده به جهان گشود. هنوز در رؤياهاي کودکانه اش بود که مادرش چشم از جهان فرو بست.  هفت ساله که شد به «مدرسه ي ابتدايي سعدي»  رفت.  تحصيلات راهنمايي و دبيرستان را در مدارس «خشايار» ـ ابوذرـ و «بيست و دو بهمن» در «سعادت شهر» در رشته ي «اقتصاد اجتماعي» ادامه داد. 
    بعد از پيروزي انقلاب اسلامي به عنوان بسيجي در بسيج حضوري شبانه روزي داشت و شب ها به گشت و نگهباني مي پرداخت. جنگ که شروع شد درس را در کلاس چهارم دبيرستان رها کرد و جزء نخستين کساني بود که در تاريخ 25 مرداد سال 1360 داوطلبانه به جبهه اعزام شد.
پس از گذشت سه ماه در غرب کشور به زادگاهش بازگشت و مجدداً در  29 آذرماه سال 1360 به جبهه اعزام شد و پس از نبردي بي امان در منطقه ي چزابه بعد از پاتک دشمن در 20 بهمن ماه سال 1360 از ناحيه ي سر مورد اصابت ترکش خمپاره قرار گرفت و در سن نوزده سالگي شهادت به وي لبخند زد  پيکر پاک و مطهرش با حضـور گسترده ي مردم تشيـيع و در «گلزار شهـداي علي آباد کمين» به خاک سپرده شد. 

برای اطلاعات بیشتر به وصیت نامه شهید مراجعه کنید.
/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: