کد خبر: ۵۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
بسم الله الرحمن الرحيم
سيدرضا موسوي نژاد در سال 1354 در خانواده اي مذهبي در شهر شيراز ديده به جهان گشود . او تحصيلات خود را در منطقه 1 پس از آن در مدارس راهنمايي و دبيرستان دکتر کريم فاطمي ناحيه دو بوعلي (بلوار سيبويه) گذراند و ديپلم تجربي خود را اخذ کرد و در سال 1365 در کنکور شرکت کرد . او قبل از پيروزي انقلاب اسلامي حدود سن 12 سالگي در   راهپيمايي ها شرکت مي کرد و  بر عليه حکومت طاغوت شعار مي داد . 
در 14 سالگي عضو گروه مقاومت مسجد حبيب بود و دوره کمک هاي اوليه را گذراند .  در بيمارستان شيراز به مجروحان و بيماران کمک مي کرد . زماني که تصميم گرفت به جبهه برود کمتر از 15 سال داشت و ستاد اعزام با رفتن او موافقت      نمي کرد که با رضايت کتبي مادرش به جبهه رفت . 
بدين ترتيب او  دانش آموزبود که به جبهه اعزام شد . از خصوصيات اخلاقي او اخلاص در نيت و عمل بود . به نماز جماعت و جمعه اهميت زيادي مي داد . قبل از رسيدن به سن بلوغ نماز مي خواند و روزه مي گرفت به حضرت صاحب الامر (عج) توجه و ارادت زيادي داشت . با اينکه سن کمي داشت ولي در همين حيات کوتاهش به انوار مقدسه خود را تزئين کرده بود . او در روز جمعه 29 شهریورماه سال 1365 در جزيره مجنون عمليات لشکر 19 فجر به شهادت رسيد . 
او در روز جمعه به دنيا آمد و در روز جمعه به شهادت رسيد و در روز جمعه هم به خاک رسيد .
 روحش شاد و يادش گرامي باد . والسلام 


/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: