کد خبر: ۵۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
بسم الله الرحمن الرحيم
 شهيد بزرگوار در سال 1345 در خانواده اي مذهبي در شهرستان جهرم ديده به جهان گشود وي فرزند زاده زهرا بود و مي خواست فرزند خلف نياکان خويش باشد لذا با 19 ماه شرکت فعال در جبهه هاي بستان فکه و ... شجاعت و خلوص را از مولاي خويش به ارث برده است .
 او در 18 سال عمر پر برکتش نشان داده بود که از بهشتيان است وي نيمه هاي شب که به نماز بر مي خواست از خداي خويش طلب شهادت مي کرد . وي از همان آغاز کودکي تحت تربيت صحيح و دقيق اسلامي قرار گرفت . وي به بزرگترها و پدر و مادر احترام زيادي مي گذاشت . 
او به شوق ديدار محبوب پا در ميدان نبرد نهاد با شرکت درحمله طريق القدس با قدسيان پيمان ديدار بست و در حماسه فتح المبين طعم شيرين و مبارک فتح و نصرت الهي را چشيد و با شروع عمليات والفجر بار ديگر به جبهه هاي نور شتافت تا طلوع صبح صادق را به تماشا بنشيند او شرکت در اين عمليات را امتحان الهي مي دانست و با اين ديد بود که با مژده شروع عمليات خيبر به سوي جبهه ها پر گشود تا با پشت سر گذاشتن اين آخرين امتحان الهي به بزرگترين درجه ي که در نزد خدا مي تواند داشته باشد دست يابد و سرانجام در سال 1362 به درجه شيرين شهادت نائل آمد . 
روحش شاد و يادش گرامي باد . والسلام



برای اطلاعات بیشتر به وصیت نامه شهید مراجعه کنید.
/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: