گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۵۲۷۴۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱
سید عبدالرحمن موسوی انور امام جمعه سپیدان:
خانواده های معظم شهدا صاحبان انقلابند / فرزند شهید باید بیشتر از دیگران مقید به حراست از ارزشها باشد / مقابل هر فرد و مقامی که به خون شهید خدشه وارد کند می ایستیم
به گزارش تنویر سپیدان ، ساعتی قبل ( یکشنبه 24 اسفند 93 ) تنی چند از مسئولین شهرستان سپیدان با خانواده معظم شهید محمد صاحبکرم دیدار و گفتگو کردند .
حجت الاسلام سید عبدالرحمن موسوی انور امام جمعه سپیدان با تقدیر از خانواده معظم شهید صاحبکرم و مردم شهید پرور سپیدان اظهار داشت : ما به شما خانواده های معظم شهدا افتخار می کنیم و خداوند شهید را بزرگ نموده و به واسطه خون شهداست که امروز مرزهای نظام جمهوری اسلامی ایران فراتر از ایران رفته و در کشورهایی که شیعیان امیر المومنین علی علیه السلام هستند تثبیت شده است .

خانواده های معظم شهدا صاحبان اصلی انقلابند

امام جمعه سپیدان خانواده های معظم شهدا را پیش قدم در دفاع از نظام و انقلاب خواند و گفت : شما که برای انقلاب خون دادید ، در دفاع از انقلاب و نظام از سایرین جلوتر هستند و ناموس و عفت ما در گرو دفاع از انقلاب است و وظیفه خود میدانیم که ارزشها و فرهنگ شهادت طلبی تقویت و توسعه پیدا کند و خانواده شهید صاحبکرم با تقدیم فرزند برومند خود در این راه گام برداشت و خانواده شهید صاحبکرم نزد اهلبیت علیه السلام رو سفید است .

موسوی انور پاسداری از ارزشها و آرمانهای شهدا را وظیفه مسئولین و همه مردم دانست و افزود : خانواده معظم شهدا در جامعه تاثیر گذارند و شهادت باید موجب شود نزدیکان شهید از مدافعان اصلی ارزش خون شهدا باشند و با سخنان هوشیارانه خود علم شهید را به دوش بکشند و در جمع مردم روشنگری نمایند .

امام جمعه سپیدان فتنه 88 را پا گذاشتن بر آرمانهای انقلاب و ارزشهای شهدا خواند و افزود : در سال 88 ضربه بزرگی به کشور وارد شد و کسانی که دنبال شهوت قدرت و ثروت بودند پا بر ارزشها گذاشتند و اگر برکت خون شهدا نبود ، امروز سرنوشت کشور ما نامشخص بود .


حجت الاسلام موسوی انور سفر اخیر علی مطهری به شیراز را در جهت فتنه افروزی خواند و گفت : کسی که فرزند شهید است باید بیشتر از سایرین مقید به پاسداشت خون شهید باشد در صورتی که علی مطهری با توهین و سخنرانی علیه مقدسات جنجال آفرینی و تنش آفرینی میکند و دل مومنین و خانواده های معظم شهدا را خون میکند و این یک فتنه است برای ضربه زدن به نظام جمعوری اسلامی ایران .

اختلاف افکنی برخی مسئولین برای تلخ کردن پیروزیهای ما در عراق و سوریه است
سید عبدالرحمن موسوی انور فتنه 88 را برای تلخ کردن پیروزی مردم در انتخابات 88 خواند و تاکید کرد : در انتخابات 88 نظام ما در اوج اقتدار بود و بیش از 80 درصد از مردم پای صندوقها آمدند و این حضور لحن آمریکا را تغییر داده بود و در همین زمان عده ای با ایجاد فتنه 88 این شیرینی را تلخ نمودند و امروز هم که در پی پیروزیهای ما در عراق و سوریه ایران در اوج اقتدار است ، عده ای در آستانه سال نو در داخل کشور تنش و اختلاف ایجاد می کنند .

امام جمعه سپیدان خانواده های معظم شهدا را صاحبان انقلاب دانست و افزود : خانواده های معظم شهدا را صاحبان انقلابند و نزدیکترین افراد به انقلاب خانواده های معظم شهدا هستند و باید در جریان امورات جامعه باشند و بی تفاوت نباشند و نگذارند خون مطهر شهدا پامال هوا و حوس برخی از مسئولین شود که بخاطر رسیدن به منافع شخصی و حزبی دم به هر کاری بزنند .

موسوی انور با انتقاد شدید از سخنان علی مطهری در تریبون های مختلف گفت : آقای علی مطهری توهین به همه را مثل آب خوردن می داند و با توهین به نهادهای مقدسی همچون مجلس خبرگان رهبری ، قوه قضائیه ، شورای نگهبان ، سپاه و بسیج به نام فرزند شهید فتنه افروزی میکند .

مقابل هر فرد و مقامی که به خون شهید خدشه وارد کند می ایستیم
سید عبدالرحمن موسوی انور شهید مطهری را عزیز ملت خواند و خطاب به علی مطهری تاکید کرد : شهید مطهری عزیز بوده اما بنا نیست اگر فرزند او در مسیر انحراف حرکت کند ، فرزندش هم عزیز باشد در صورتی که اگر هرکسی حتی فرزندش بخواهد پا بر خون شهید مطهری بگذارد ما در مقابلش می ایستیم و اجازه نمیدهیم فتنه دیگری ایجاد شود و به مقدسات ما توهین شود و هر کسی در هر مقامی بخواهد عزت شهدا را خدشه دار کند با واکنش مردم حزب اللهی و انقلابی روبرو خواهد شد .

افتخار میکنم که فرزندم در راه اهلبیت و ولایت قربانی شد
پدر شهید محمد صاحبکرم نیز در سخنانی عنوان کرد : پسرم در راهی قدم برداشت که موجب خوشحالی من و سایرین است و اگر برای شهادت محمد گریه کردم ، فقط برای این بود که در مقابل اهلبیت علیه السلام و ولایت شرمسار و روسیاه نباشم .
کربلایی حسین صاحبکرم که خود از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است گفت : در چند عملیات جنگ تحمیلی حضور داشتم و لیاقت نداشتم که جانباز یا شهید شوم اما افتخار میکنم که فرزندانم در راه اهلبیت و ولایت قدم برداشته اند و قربانیم در این راه مرا روسفید و سربلند نمود .

انتهای پیام /




مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 5
سردار
|
-
|
10:01 - 1393/12/25
0
2
خدا لعنت کنه امثال علی مطهری رو که پدر خود و مقدسات دین رو سپر خودشون کردن و پشت اسم و رسم خودشون تیشه به ریشه نظام و انقلاب می زنند .

حزب الله بیدار است
شفیعی
|
-
|
11:12 - 1393/12/25
0
2
مرگ بر فتنه گر
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:19 - 1393/12/25
1
0
حالا ما نفهميديم علي مطهري خوبه يا بد؟
شفیعی
|
-
|
11:35 - 1393/12/25
0
2
حمید آقا !
کار سختی نیست شناختن چنین افرادی
کسی که به اسم فرزند شهید به سپاه و بسیج و قوه قضائیه و مجلس خبرگان و ... حمله میکنه خوبه یا بد ؟
کسی که تیتر یک روزنامه ها و رسانه های غربی میشه و ازش تعریف و تمجید میکنن خوبه یا بد ؟

امام (ره) فرمودن اگر زمانی دشمن از شما تعریف کنه بدونید یه جای کارتون میلنگه و دارید در راستای تحقق اهداف دشمن گام برمیدارید

کسی که اینگونه قدرم برداره خوبه یا بد ؟
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:39 - 1393/12/28
0
1
بابا به خدا ما تا سياست نيستيم سرم به كار خودمه ،‌ سرنماز و هر وقت از كنار دارالرحمه رد ميشم ميگم خدايا شهادت رو نصيب من بگردان . شما هم براي ما دعا كنيد . سال خوبي رو براي همه آرزومنديم . خداوند كساني كه به ريشه نظام ضربه وارد مي كنن خشك كنه .
نام:
ایمیل:
* نظر: