گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۵۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴
گزارش تصویری :
اعضاء‌ شورای تامین شهرستان سپیدان دقایقی قبل با خانواده شهید قدرت الله ماندنی دیدار و گفتگو کردند .
به گزارش تنویر سپیدان ،‌ دقایقی قبل اعضاء شورای تامین شهرستان سپیدان با خانواده شهید قدرت الله ماندنی دیدار و گفتگو کردند .
حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه شهرستان سپیدان در این دیدار تقدیم شهیدان والامقام قدرت الله ماندنی و محمد صاحبکرم که پس از جنگ تحمیلی در دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها و مرزهای جنوب شرق کشور به شهادت رسیده اند را مایه افتخار و سربلندی مردم و مسئولین شهرستان سپیدان دانست و افزود : شهادت این دو شهید والامقام پس از جنگ تحمیلی نشان از بیداری و بصیرت جوانان این شهرستان دارد و شهادت این دو عزیز ولایتمدار موجب تقویت روحیه شهادت طلبی در جوانان سپیدان شده است .
پدر شهید قدرت الله ماندنی نیز در سخنانی اظهار داشت : شهادت فرزندم در راه نظام و انقلاب مایه افتخار و سربلندی ماست و اگر نیاز باشد خودم و سایر فرزندانم هم جان خود را تقدیم ولایت و انقلاب اسلامی می نماییم .
لازم به ذکر است شهید قدرت الله ماندنی مقابله با گروهک پژاک را درسال 1390 در شمال غرب کشور در پرونده خود به ثبت رساند و اخیراً نیز جهت برقراری امنیت جنوب شرق کشور دو بار به سراوان اعزام شد که در مرحله دوم در 7 دی ماه 93 در درگیری با  اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت که آرزوی دیرین وی بود نائل گردید.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: