کد خبر: ۵۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
شهدا در روز پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت مصادف با ۲۵ رجب سالروز شهادت امام هفتم شیعیان موسی ابن جعفر(ع) در سراسر کشور تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
مدیر روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از تشییع پیکر مطهر شهدا در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: پیکر مطهر 63 شهید دوران دفاع مقدس که روز گذشته به کشور بازگشتند به همراه پیکر مطهر 58 شهید که در روز 11 اسفندماه سال 93 وارد کشور شدند و جهت زیارت زائران راهیان نور به معراج شهدای اهواز (پادگان شهید محمودوند) منتقل شده بودند به تهران منتقل خواهند شد.

وی افزود: پیکر مطهر این شهدا در معراج شهدای مرکز واقع در تهران برای بررسی و عملیات شناسایی می‌مانند و بعد از تعیین هویت، شهدا در روز پنجشنبه 24 اردیبهشت مصادف با 25 رجب سالروز شهادت امام هفتم شیعیان موسی ابن جعفر(ع) در سراسر کشور تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

پیکرهای طیبه 58 شهید دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی فاو، ابوفلوس، مجنون، شرق دجله (جاده خندق) و زبیدات کاوش شده‌اند در روز دوشنبه 11 اسفندماه 93 از مرز شلمچه وارد کشور شدند. همچنین روز گذشته 25 فروردین ماه 94 در عملیات تفحص اخیر پیکر مطهر 63 شهید تازه تفحص شده در مناطق عملیاتی فاو، شلمچه، مجنون، شرق دجله و زبیدات کشف شده‌اند وارد خاک کشور شدند. این شهدا مربوط به عملیات‌های محرم، خیبر، بدر، کربلای پنج و تک‌های دشمن بعثی در سال‌های 67 در مناطق فاو و زبیدات هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر: