کد خبر: ۵۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
پانزدهمین همایش آزادگان کمپ ۱۰ رمادی با همت مجمع فرهنگی سید آزادگان کمپ ۱۰ رمادی و مؤسسه فرهنگی پیام آزادگان در ۲۱ و۲۲ خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مجمع فرهنگی سید آزادگان کمپ 10 رمادی و مؤسسه فرهنگی پیام آزادگان پانزدهمین همایش آزادگان کمپ 10 رمادی را برگزار می‌کنند.

این همایش برای آزادگان علی‌الخصوص عضو مجمع فرهنگی سید آزادگان کمپ 10 رمادی در تاریخ 21 و 22 خردادماه طی روزهای پنجشنبه و جمعه در قم برگزار می‌شود.

با توجه به ظرفیت و محدودیت‌های محل برگزاری این همایش 300 تن از آزادگان می‌توانند در این همایش شرکت داشته باشند و از آنجایی که این محیط نظامی خواهد بود حضور خانواده‌های آزادگان با معذوریت‌هایی همراه است.

آزادگان می‌توانند تا تاریخ 25 اردیبهشت‌ماه با ثبت نام و نام‌خانوادگی، نام استان یا شهرستان، نام کمپ و آسایشگاه، کد اسارت و کد آزادی برای شرکت در این همایش ثبت‌ کنند.

طی هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی مجمع فرهنگی کمپ 10 و مؤسسه فرهنگی پیام آزادگان جهت ثبت‌نام آزادگان می‌توانند با شماره تلفن 09111523551 تماس گرفته و یا در وبلاگ کمپ 10 اطلاعات خود را وارد کنند.

با توجه به هماهنگی های بعمل آمده از سوی مجمع فرهنگی سید آزادگان کمپ 10 رمادی قم میزبان پانزدهمین همایش آزادگان کمپ 10 رمادی در خرداد ماه 94 خواهد بود.

کمپ 10 رمادی عراق با ورود آزادگان عملیات والفجر8 در فروردین سال 65 افتتاح شد. آزادگان این اردوگاه از اسرای عملیات والفجر 8(فاو) در بهمن 64 تاتیر 65 که در عملیات های والفجر 9 (پنجوین )تک دشمن در منطقه های سومار حاج عمران فکه به اسارت گرفته شدند. آزادگان کمپ 10 رمادی در تاریخ 2/6/69 همزمان با دیگر آزادگان به مهین اسلامی بازگشتند. در سال 82 بعداز شهادت آزاده شهید مهندس عباسعلی مظلومی یکی از آزادگان کمپ 10 مجمع فرهنگی سید آزادگان کمپ 10 رمادی آغاز بکار کرد. از سال 82 تا اردیبهشت 91 تعداد 13 همایش کشوری آزادگان کمپ10 در سراسر کشور با حضور آزادگان کمپ 10 برگزار شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: