کد خبر: ۵۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
هميشه در صحنه باشيد و فقط پيرو خط ولايت فقيه باشيد تا آسيبي به اين مملکت نرسد!
بسم الله الرحمن الرحیم

    برادران و خواهران محترم! اکنون که به سوي ديار عاشقان روانم خدا مي داند، درونم چه مي گذرد؛ و همان طور که قلب پاکم  آگاه است شهيد خواهم شد و به آرزوي خود که پرواز به سوي«الله» است خواهم رسيد و شهادت را افتخار مي¬دانم. 
براي مکتب اسلام بايد خون بدهيم، تا اسلام هميشه زنده بماند. اکنون بعد از گذشت هفده سال از عمرم، هيچ چيز جز شهادت گلوي تشنه مرا سيراب نخواهد کرد. آري هر کس که شهيد مي شود، تولدي ديگر پيدا مي کند و پس اگر من هم شهيد شدم ـ که مي شوم ـ و تولدي ديگر پيدا کردم در جشن تولدم شادي کنيد و فرياد بزنيد: «مرگ بر آمريکا... و خدايا! خدايا! تا انقلاب مهدي«عج» خميني را نگهدار». 
    برادران و خواهران مسلمان «علي آباد»، از اسلام و روحانيت جدا نشويد که اگر جدا شديد شکست خواهيد خورد. به خداوند مهربان توکل کنيد و از شر خناس هاي زمان به خدا پناه ببريد که مبادا شما را از امام خميني و روحانيت جدا کنند. براي طول عمر امام امت دعا کنيد و هميشه در صحنه باشيد و فقط پيرو خط ولايت فقيه باشيد تا آسيبي به اين مملکت نرسد!
    از تمام گروه هاي غيراسلام و آمريکا نفرت داشته باشيد و  آن ها را نگذاريد توطئه کنند که آن ها ظاهري اسلامي دارند ولي در حقيقت براي آمريکا و شوروي يا بهتر بگويم شرق و غرب خدمت مي کنند. 
اکنون چند سخن با پدر و مادر عزيـزم دارم: عزيـزانم مرا حلال کنيد که نتوانستم فرزند خوبي براي شما باشم. 
    بر شهادت من گريه مکنيد و از تمام دانش آموزان مي خواهم تا به درس خود ادامه دهند که آينده ي کشور اسلامي ما به درس خواندن آن ها بستگي دارد.
خواهرانم! حجاب اسلامي را حفظ کنيد که مي گويند: «حجاب تو از خون من کوبنده تر است». به اميد پيروزي اسلام برکفر جهاني!                       
«علي ارشدي»
18/6/1361


شهید الماس(علی) ارشدی در سال 1344 به دنیا آمد و در18 آذرماه سال 1361 در عین خوش، عملیات محرم به شهادت رسید.
برای اطلاعات بیشتر به زندگینامه شهید مراجعه کنید.
/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: