کد خبر: ۶۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
مبادا خداي ناکرده اتحاد نا مقدس ليبرالها و سازشکاران رابرقرار کنيد

الذين قالوا ربنا الله هم استقاموا: آنانكه گفتند الله بر من است و بر اين گفته ها پا بر جا ماندند اول حرفم با كلمه الله و آخر آن با حزب الله ، حزب الله رهبر فقط روح الله تمام مى شود باز هم درود خود رابر آن امام عظيم الشان مى فرستم كه هر چه دارم از او دارم (اشهد ان لا اله الله و اشهد و آن محمد رسول الله و اشهد ان على ولى الله شهيد شاهد و شاهد آن نزد خدا عزيز و گراميند و خداوند همه ما را به راه مستقيم خودش (خط امام) هدايت فرمايد.

اين جانب كسانى را در خط امام مى دانم كه در تظاهرات و سركوبى منافقان شركت فعالانه داشته باشد هر كه و هر كس مى خواهد باشد. و درود بر امام و امت صديق امام .اينجاست كه امام مى فرمايد كه لا حول و لا قوت الابالله را بر زبان مى آورد كجاست آن مسلمانى كه كه اين نعره الله را بشنود و ساكت و آرام بنشيند اى مرگ بر آن سكوت گرى كه در لباس مسلمانى خود را جا زده و دم از مسلمانى مى زند. اى مردم بدانيد كه ديگر جاى توجيه و تفسير نيست امام با سخنانش خط را نشان داد. اين بار توجيه گران را كهبخواهند خط باطلان را نكوبند و در برابرش نايستند، اى حزب الهى ها سركوبشان كنيد ونگذاريد ريشه بدوانند كه خدا با شماست .سلام من بر برادران و دوستان كه خط امام را ميپيمايند و مخصوصا در صف حزب الهى ها باشند و با تمام قوا با منافقان بجنگند سلام من به فريب خوردگان بوسيله منافقان كه خود را دريابند و به خط امام بپيوندند. سلام به روحانيت مبارز كه ثابت قدمند و خط امام را حفظ و نگهبانند، سلام بر شهيدان انقلاب و شهيدان جنگ تحميلى كه خدايشان عاشق شد و بسوى خود خواندشان، سلام بر پاسداران جان بر كف انقلاب و سلام بر جهاد كنندگان در روستاها خصوصا برادران جهادى در فراشبند كه صادقانه مى كوشند تا برادران و خواهران مستضعف روستائى خود را از ناراحتى و نابسامانى نجات دهند .مادرم سلام ، زحمتم را كشيدى ، رنجهاى فراوانى بردى و بزرگم كردى تازنده بمانم و به اسلام خدمت كنم و مرا ببخش چون نتوانستم به اسلام خدمت كنم و در پيش خدا و شما شرمنده ام ،آرى مادر اين مسلّم بود كه نه تنها مادر بودى ليكن دروقت يتيمى پدرى دلسوز و آشنائى خدائى بودى ،حلالم كن .

حلالم كن برادرام نعمت الله هر چه در خصوص اخلاقت بگويم ،نگفته ام و هر چه از مردانگى و انسانيت و گذشت و فداكاريت وصف كنم كم گفته ام تو را بعلت گرفتاريهاى روزگاركمتر ديدم اما هر چه ديدم خوب و مومن ديدم خداوند زن و فرزندانت را برايت حفظ كند. سلامم را بپذير و سلام بر توبرادر بزرگم عين الله حق گردن ما داشتى و دارى اما نتوانستم ادايش كنم نادان و گستاخ بودم و در برابر حرفهايت بعضى اوقات ناراحت مى شدم شايد درك آن را نداشتم زن و فرزندانت را دوست بدار . خداوند بزرگ سايه خود را از سر شما و آنها كوتاه نفرمايد. سلام رمضان جان،تو خوب و عاقل بودى بيشتر با تو بودم و حرفها يی كه بيشتر اوقات درك مى كردم همانطور كه شما هم به عنوان برادر بزرگتر حرفهايم را مى شنيدى و صاحب نظرم مى دانستى .

فضل الله برادر مجاهدم سلام، آفرين بر تو كه انشاالله خداوند پيروزت گرداند همانطور كه آرزويت اين بود كه به جبهه بروى و پيروز برگردى ما را ببخش كه تو كه كوچكتر بودى و در جبهه جنگيدى تا ما آسايش داشته باشيم.اى مرگ بر اين آسايش،اين ننگ است ان تنصرالله ينصركم و يثبت اقدامكم. خداوند را يارى كن خداوند تو را يارى خواهد كرد موفق باشيد . تا امام خمينى عزيز اين بت شكن قرن را درك كنم و جان ناقابل خود را در طبق اخلاص گذاشته و آنرا نثار فرمانش همچون فرمان على (ع) است گزارم كه او براستى وارث بحق حسين است فرمانش فرمان حسين است و جهادش جهاد حق عليه باطل و اينبار نخواهيم گذاشت تا اين ابر مرد تاريخ ثارالله فرياد هل من ناصر ينصرنى برآورد يزيديان را نابود و خاكشان را به باد هوا خواهيم داد تا حزب الله هست منافق بايد سركوب و منكوب گردد. والسلام و اعلى عبادالله الصالحين برادر شما محمود عاليشوندى .

وصیت نامه 2:

بسم الله الرحمن الرحيم

وصيت نامه شهيد محمود عاليشوندي

الذين قالو ربنا الله ثم استقامو الهم اجعلني من جندک فان جندک هم الغالبون و اجعلني من جندک فان حزبک هم المفلحون.

خدايا خودت گفته اي که هر کسي را که من عاشقش شدم شهيد مي شود پس اي خداي بزرگ بسويت مي آيم بپذير مرا.

پيام من به تمام ملت مسلمان ايران پشتيباني از ولايت فقيه و روحانيت مبارز مي باشد و از تمام حزب الهي تقاضا مي کنم در جهت خودسازي خود بکوشند و اتحاد و همبستگي را در جهت فرامين امام عزيز خميني کبير حفظ نموده. مبادا خداي ناکرده اتحاد نا مقدس ليبرالها و سازشکاران رابرقرار کنيد.مسجد را سنگر قرار دهيد و اين را بدانيد که حزب الله لشکر جند اللهيش هميشه در جنگ عليه کفر و منافقين بايد متشکل باشد.به اميد آزادي کربلا و قدس و تمام مستضعفان جهان به رهبري امام خميني عزيز. حزب الله فقط حزب الله ـ رهبر فقط روح الله

به اميد فتح کربلاي حسين(ع) محمود عاليشوندي 26آذرماه سال 1360

شهید محمود عالیشوندی در سال 1335 در شهرستان فراشبند به دنیا آمدسرانجام در غروب روز 3 اسفندماه سال 1363در عملیات خیبر به معبود خود پیوست.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: