کد خبر: ۶۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳
نماز جمعه ها و جماعت و مساجد را پر نگه داريد زيرا دشمن از همين ها هراس دارند .

وصیتنامه شهید کیامرث شیروانی

" ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون ، مپنداريد آنان که در راه خدا کشته شدند مرده گان ، بلکه زنده گانند و در نزد پروردگارشان روزي مي خورند (سوره آل عمران آيه 169) " شناسنامه شماره 30 متولد 1343 صادره از مادر سليمان . سلام به رهبر عزيز و عاليقدر مستضعفين جهان امام خميني و سلام به روحانيت مبارز هميشه در سنگر . وصيت اصلي رزمندگان اين است که امام عزيز را تنها نگذاريد ، اميدوارم که خداوند خون ناقابل ما را در راه دين امام عزيز قبول نمايد .

سلام به پدر و مادر عزيزم ، پدر و مادر عزيز من بنا به فرمان خداوند و بنا به مسئوليتي که داشتم براي رضاي خدا و براي نابودي دشمنان اسلام به جنگ با کفار رفتم ، تا بتوانم براي اسلام کمک کرده باشم و خدا را از خود راضي و خشنود کنم . پدرو مادر ،از شما مي خواهم که شما مرا ببخشيد چون ممکن است همديگر را نبينيم . و اي برادران و خواهران استغفار و دعا را از ياد نبريد که بهترين درمان ها براي تسکين دردهاست و هميشه بياد خدا باشيد و در راه او قدم برداريد و هرگز دشمنان بين شما تفرقه نياندازند و شما را از روحانيت متعهد جدا نکنند که اگر چنين کردند روز بدبختي مسلمانان وروز جشن ابرقدرتهاست . حضورتان را در جبهه هاي حق عليه باطل ثابت نگه داريد . اي برادران نکند در رختخواب ذلت بميريد که حسين در ميدان نبرد شهيد شد . اي جوانان مبادا در غفلت بميريد که علي در محراب عبادت شهيد شد و مبادا در حال بي تفاوتي بميريد که علي اکبر حسين در راه حسين و با هدف شهيد شد . اي مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگيري کنيد که فردا در محضر خدا نمي توانيد جواب زينب را بدهيد که تحمل 72 شهيد را نمود . و همه مانند خاندان وهب جوانانتان را به جبهه هاي نبرد بفرستيد و حتي جسد او را هم تحويل نگيريد زيرا مادر وهب فرمود سري را که در راه خدا داده ام پس نمي گيرم ( يکي از جواناني که در راه حسين شهيد شد ) و اي اقوام و خويشان بر من اشک نريزيد که اگر واقعا مرا دوست داريد راهم را ادامه دهيد و با شرکت در جبهه و کمک هاي مالي پشت جبهه ها ، اسلام را ياري کنيد و گرنه نمي خواهد بگوئيد بدبخت فلان شد . من به بهترين راهها و به بهترين آرزوها رسيدم و اين قابل درک نيست مگر براي آنان که خدا را از هر چيز بيشتر دوست مي دارند . والسلام عليکم و رحمت الله و برکاته . کيامرث شيرواني . 20شهریور ماه سال 1361 والسلام .

وصیتنامه2:

بسمه تعالي

" ان الله يحب الذين يقاتلون في سبيله صفا کانهم بنيان مرصوص ،

خدا آن مومنان را که در صف جهاد با کافران مانند سد آهنين همدست و پايدارند بسيار دوست مي دارد . " وصيتنامه بنده ذليل و خوار درگاه يزدان متعال کيامرث شيرواني . الهي شکر تو را که توفيق به اين بنده شرمنده ات دادي که با اين کوله بار گناه و ناسپاس نعمتهاي فراوانت در صف جهاد و کارزار با کفر و نفاق ظلم و ستم زور و تزوير شرکت نمايم . بارالها زبانم قاصر از شکرت و قلمم کوتاه از نوشتن نعمتهايت ، پروردگار شکر تو را بخاطر نعمتهاي که لايق آن نبودم و از تو از کرم و جود و بخشش ات به اين بنده عاصي و روسياه درگاهت عنايت فرمودي خدايا چگونه نعمتهايت را شکر گويم زيرا شکر نعمت هم خود لازمه شکري ديگر است .

پروردگارا : در زماني که در اوج فساد ، تباهي ، ظلم و ستم قرار گرفته بوديم امام امت را فرستادي که راهنمائي مان کرد تا اينکه از ورطه ظلالت و گمراهي نجاتمان داد . پروردگار حال که در جهاد که يکي از نعمتهاي بزرگ مي باشد برويمان باز نمودي از تو توفيق مي خواهم که اين خون ناقابل مرا بپذيري تا ارزشي پيدا کند چون اين خون من نيست که ارزش دارد بلکه اين در راه رسيدن به لقاي تو مي باشد که به اين خون ارزش و منزلت مي دهد ، پروردگارا اين عشق رسيدن به لقايت مي باشد که مرا به جبهه کشانده و به اين عشق تا زماني که قبولم نفرماي خواهم ماند . خدايا بنده گناهکاري را که از رذايل و پستي هاي دنيا روي گردانيده و بسويت در حرکت مي باشد نااميد برخواهي گرداند ؟ هرگز، اين دور از رحمت بي واسعه تو مي باشد ، پروردگارا اگر بهشت را مي خواهم بخاطر اين است که تو مالک آن هستي و مورد لطف قرار خواهم گرفت و اگر از جهنم روي گردانم زيرا مورد خشم و تنفر تو قرار خواهم گرفت .

پروردگارا ، گناهانم را ببخش و مرا پاک از اين دنيا ببر ، در پايان از ملت عزيز و شريف که در صحنه اي مبارزه و پيکار از جان گذشتگي و ايثار خود را نشان دادند مي خواهم که اولاً شهيد احتياج به عزاداري ندارد بلکه ادامه دهنده راه مي خواهد و شما اگر مي خواهيد در پيشگاه خدا سرافراز باشيد و شهدا از شما راضي باشند ادامه دهنده راهشان باشيد . محکم و با استقامت و نيروي ايمان در برابر کفر جهاني مقاومت کنيد و ترس بخود راه ندهيد که خدا با ماست و چيزي بالاتر از اين ديگر نداريم . امام عزيز را تنها نگذاريد و تا آخرين قطره خون از امام پشتيباني کنيد ، دولت را ياري و پشتيباني کنيد که امروز اگر يک قدم شما ملت شريف از دولت دور شويد دشمنان اسلام ضربه خودشان را خواهند زد ، به دعاها اهميت بدهيد ، نماز جمعه ها و جماعت و مساجد را پر نگه داريد زيرا دشمن از همين ها هراس دارند .

جبهه ها را گرم نگه داريد از کشته شدن نترسيد زيرا درخت اسلام با خون رشد کرده است خون عزيزاني چون امام حسين (ع) در پايان از پدر و مادرم طلب حلاليت مي نمائيم و از اينکه نتوانستم حقشان را که برگردنم بود ادا نمايم معذرت مي خواهم اميدوارم که خداوند اجرشان را بدهد . پدر و مادر در شهادت من گريه و زاري نکنيد زيرا شهادت براي من سعادت مي باشد و من هميشه در انتظار شهادت بودم ، از همگي التماس دعا دارم . خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار . کيامرث شيرواني . 28خرداد ماه سال 1364 برابر با 18 رمضان المبارک 1405 هجري قمري . والسلام .

شهید کیامرث شیروانی در تاريخ20 آذرماه سال 1343 در روستاي مادر سليمان بخش پاسارگاد شهر مرودشت به دنیا امد سرانجام در فکه در تاريخ 22بهمن ماه سال 1364مورد اصابت ترکش خصم بعثي قرار گرفت و شهد شهادت را نوشيد.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: