کد خبر: ۶۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
در راه دين اسلام بکوش که هر چه بکوشيد باز هم کم است.

اين جانب «محمدنبي يارمحمدي» بر اساس رسالت و مسئوليتي که به عنوان يک فرد از جامعه ي اسلامي بر خود ديدم، بر آن شدم که در راه «الله» و براي حفاظت و حراست از انقلاب کبير اسلامي به جبهه ي نبرد بروم و به جنگ عليه کفار بپردازم. من جنگيدن با دشمن در اين راه را يک فريضه مي دانم. اگر دشمن شکست بخورد، پيروزيم و اگر به ظاهر کشته شويم، باز پيروزيم.

افسوس که چند سال از عمرم به هدر رفت و از نعمت هايي که خداوند سبحان به من عطا کرده بود شکرگزاري و سپاس نکردم. شرمنده ام که از نعمت بزرگ خداوند ناسپاسي کردم که امام و رهبرم و حسين زمانمان، بت شکن قرن ها، روح خدا ـ خميني ـ طاغوت شکن باشد.توفيق نيافتم آن طور که بايد در گفتارش تفکر کنم و بيشتر بشناسمش.

پدر و مادر عزيزم! درود خدا بر شما که فرزندتان را به راهي داديد که نتيجه و مزد آن را خداوند متعال به شما خواهد داد. مادرم صبر داشته باش و چون کوه استقامت کن و بعد از من لحظه اي از خدا غافل نشوي؛ چون خداوند رحمان و رحيم است. در راه دين اسلام بکوش که هر چه بکوشيد باز هم کم است. سرتان را بالا بگيريد و نداي «الله اکبر» خميني رهبر را بلند سر دهيد و فرياد شهيدان راه خدا را به مردم برسانيد.

برادرانم از زبان من در هر کجا که هستيد به مردم بگوييد که «محمدنبي» اين راه را با چشم و گوش باز انتخاب نموده و وابسته به هيچ گروه و حـزب و جناحي نبوده و فقط وابـسته به«حـزب ا...» بوده و از همه مي خواهم که پيرو خط ولايت فقيه باشيد. هر موقع در نبود من ناراحت شديد با پدر به «گلزار شهداي امامزاده حسين» بنگريد و ناراحتي را فراموش کنيد.

در پايان از پدر و مادرم و از همه ي اقوام و برادرانم حلالیت مي طلبم. هر وقت بر سر مزار من آمديد چند بار «يا صاحب الزمان» بگوئيد.

شهید محمد نبی یارمحمدی شهريور ماه سال 1342در خانواده اي مؤمن در سعادت شهر از توابع استان فارس پا به عرصه ي وجود گذاشت پس از 5 سال انتظار در تاريخ 26آذر ماه سال 1369 توسط گروه تفحّص شناسايي و به زادگاهش انتقال یافت.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.

/224224


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: