کد خبر: ۶۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
هم‌رزم شهید غواص "محمدجواد زمانی" گفت: پدر و مادر این شهید ۳۰ سال چشم‌انتظار فرزند خود بودند، اما دنیا به آنها فرصت دیدار دوباره را نداد. احمد تحویلیان، هم‌رزم شهید غواص "محمدجواد زمانی" با اشاره به خاطراتش از این شهید اظهار داشت: من و شهید محمدجواد زمانی در یک محله بزرگ شدیم و هم‌زمان با هم به جبهه رفتیم.

وی افزود: این شهید از هنگامی که به گردان یونس اعزام شد، برای دیدار با خانواده مرخصی نگرفت و مشغول خدمت و دفاع از مرز و بوم کشور خود بود.

هم‌رزم شهید محمد‌جواد زمانی به جزئیاتی از زندگی شهید زمانی پرداخت و بیان کرد: این شهید غواصی را در جبهه در همین گردان آموخت و جزئی از شهدای غواص شد.

وی با اشاره به چشم‌انتظاری والدین شهید زمانی خاطرنشان کرد: والدین این شهید در انتظار وی چشم از جهان فروبستند و در حال حاضر برخی از اقوام او در قید حیات هستند.

پدر و مادر «شهید زمانی» 30 سال چشم‌انتظار فرزندشان بودند

خواهرزاده این شهید غواص نیز در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: این شهید در سال 63 به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در سال 64 به مقام شهادت رسید.

وی افزود: پدر و مادر این شهید 30 سال چشم‌انتظار فرزند خود بودند، اما دنیا به آنها فرصت دیدار دوباره را نداد.

خسرو قزلباش بیان کرد: از هنگامی که به ما خبر دادند که شهید زمانی از شهدای شناسایی شده غواص است، در محله عطر  و همدلی دیگری دیده می‌شود و تمام جوانان در مسجد محل با روحیه‌ای وصف‌ناپذیر منتظر دیدار با این شهید عزیز هستند.

وی خاطرنشان کرد: تواضع و فروتنی و پشتکار در کار از خصوصیاتی بود که این شهید داشت و وی شخصیتی صبور و مقاوم بود.

قزلباش تصریح کرد: هیچ وقت فکرش را نمی‌کردیم که شهید زمانی جزو شهدای غواص باشد، زیرا تاکنون برای پیدا کردن او جست‌وجوهای زیادی انجام شده بود و سال‌ها در انتظار وی به سر می‌بردیم.
منبع:فاتحان
برچسب ها: شهدای اصفهان
نام:
ایمیل:
* نظر: