کد خبر: ۶۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
رهبر بــزرگ را تنها نگذاريد و پاسدار اسلام و قرآن و دين مبين باشيد
درود بر خميني سلام بر شهيدان. اي شهيدان راهتان ادامه دارد .اينجانب حسن رضائيان در مورخه 20مهر ماه سال 1362 عازم جبهه جنگ حق عليه باطل هستم. اولا ان شاء اله بخواست خداوند با فتح پيروزي کامل نهائي صحيح و سالم با تمام برادران رزمنده برگرديم به وطن و ثانيا اگر خدا مصلحت دانسته باشيد و من بنده سهمي و بهره از شهادت در راه اسلام و سعادت ابدي نصيبم باشد ، شهد شهادت نوشم به وصال معشوق لايزال کردگار متعال برسم.

فبها المطلوب وصيتم به خانواده ام و فرزندانم اين است که از برايم گريه و زاري ننمائيد ؛ بلکه خوشبخت باشيد و وصيتم به برادرانم هم اين است که اولا لبيک با خميني را فراموش نکنيد و رهبر بــزرگ را تنها نگذاريد و پاسدار اسلام و قرآن و دين مبين باشيد و پيرو دستور امام حاضر باشيد و ادامه دهنده راه تمام شهدا مخصوصا اين چند نوجوان شهيد که در کنار ده گلزار مرقدشان معلوم و پيدا است همه مسئول هستيم و بعد وصيتــم به همه خويشان و برادران و دوستان و هموطنان اين است که مبادا آني و لحظه اي از ياد مرگ غافل شويد.

هميشه در هر آن ،مرگ را جلــو وجود هستي خود مجسم بدانيد و خدا را فراموش نکنيد و رهبر عظيم الشان را ياري نمائيد. به هر عنوان که قادر هستيد به فدا کردن جان و مال و به تبليغات و به کمک کردن به جبهه ها از اموال و اجناس که ان شاء اله پيروز اســت و پيروزي نهائي عنقريب و باطل نيست نابود است . دانسته باشيد.

والسلام .

حسن رضائيان عازم جبهه حق عليه باطل .خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار از هر بليّه محفوظش بفرما .


لبیک یا خمینی


شهید حسن رضائیان سال 1316 در روستاي چاه عيني علاء مرودشت از توابع شهرستان لامرد به دنیا آمد سرانجام در عملیات والفجر 8 در  تاریخ بهمن ماه سال 1364  در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: