کد خبر: ۶۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
قــدر ايـن رهبر را بدانیـد و براي ايشان دعا کنیـد.

ان الجهاد باب من ابواب الجنه. علي(ع) براستي که جهاد دريست از درهاي بهشت.

با نام خدا و با ياد مهدي(عج) با درود به رهبر کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني . پدر و مادر عزيزم و خانواده گراميم. در لحظاتي که اين انقلاب احتياج به جوانان دارد بنده به جبهه مي روم تا از اسلام و انقلاب و قرآن و ملت عزيزم دفاع کنم. لحظه اي که تمام جهانيان چشم به اين انقلاب دوخته اند لحظه اي که خون برادران شهيــدم مي جوشد ، زماني که خون حسين(ع) مي جوشد بنده به جبهه مي روم.در اين لحظات حساس پدر و مادرم از اين که گذاشتـن بنده براي دفاع از انقلاب به جبهه بروم و جلوي بنده نـگـرفتنـد خيلي تشکر مي کنم و انشاءالله اجرتان با خداي يکتا باشد. پدر و مادرم از اين که من شهيــد شده ام ناراحت نباشيد روز محشر به لطف خــدا شما را اگر قابل باشم ، شفاعـت خواهــم کـــرد.

خودتان هم مي دانيد که همه فرزندان مردم در دست پدر و مادران امانت خدا هستند پس نبايد ناراحت بود ، حالا که بنده از ميان شما رفته ام به اين وصاياي بنده تا آنجا که مي توانيد عمل کنيد . همين طور که از قديم ديده ام به مسجد مي رفتيد و نماز جماعت شما تـرک نمي شد ؛ حالا هم نگذاريد که ترک شــود ، به مردم بگوئيد که قــدر ايـن رهبر را بداننــد و براي ايشان دعا کننـــد.

اگر برايتان زحمت نمي شـــود و شما اي مادر عزيز راضي هستيــد تشييع جنازه مرا در شهرستان جهـــرم انجام دهيــد و مرا در باغ رضــــوان جهرم به خاک بسپاريد ، البته اگر راضــي باشيــد ، که انشاءالله هستيد .

چون وقتــي بنــده زنــده بـودم ، دلم مي خواســت که اگر پاســدار شدم خود را به جهــرم منتقل کنم . اگر مرا در آنجا بخاک سپرديد فقط هــر صبح جمعه به جهرم بيائيــد و قبــر شهدا را زيارت کنيد و بعــد به نماز جمعه جهرم برويد و بــراي تمام شهــدا طلب مغفرت کنيد.مخصوصاً شهداي عمليات والفجر 2 ديگــــر عرضي نيست.

انشاءالله خدا به همه خانواده هاي شهدا صبر و استقامت عطا بفرمايد . و به خواهــرانم و برادرانــم اين پيام را دارم که پسرانــتان را حسيـن وار و دختــرانتان را زينب و فاطمــه وار ، بار بياوريـــد و از خط امام خارج نشـود و دنباله رو امام باشيد.

در ضمن پولي که از بسيج طلبکارم آن را بگيريد و مقداري از آن را جهت مصرف مجلس عزا کنيد و نصف آن را به آقاي حسين آقا (امام جمعه جهــرم) جهت مصــرف جنــگ بدهيــد.

والسلام عليکم و رحمت الله و برکاته رحمت الله جهانگيري 27/5/1362

شهيد رحمت الله جهانگيري در بيست و هشتم آذرماه سال 1344 در شهر آبادان متولد گرديد،سرانجام اسفند ماه سال 1362 در مصاف با دشمن بعثي به فيض رفيع شهادت نائل گرديد.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.




/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: