کد خبر: ۶۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
شهید هاشمی کاشی در بخشی از وصیت نامه خود می نویسد: عروس من در جبهه و عروسی من شهادت است. کاش دشمنان ما که همچون کف بر سطح آبند و چهره سیاه قلبشان همچون روز بر مسلمین پیداست، بدانند که آری شهادت افتخار ماست.
 به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، شهید سید "مجتبی هاشمی کاشی" که از شهدای ناجا به شمار می رود، در سال 1343 به دنیا آمد و با مشقت های زیادی توانست مراحل تحصیلی خود را به پایان برساند.

وی پس از اتمام دوران تحصیلی خود به اشتغال در زمینه های آرایشگری و تعمیر لوازم برقی پرداخت. بین دوستان خود به فردی با شهامت شهرت داشت.

شهید هاشمی کاشی در دوران دفاع مقدس داوطلبانه به جبهه  رفت و در دوازدهم اسفند سال 1362 در منطقه عملیاتی گیلان غرب با ترکش خمپاره به شهادت رسید.

شهید هاشمی کاشی در بخشی از وصیت نامه خود می نویسد: عروس من در جبهه و عروسی من شهادت است. صدای غرش گلوله توپ و ما از مرگ در راه خدا هراسی نداریم ولی کاش دشمنان ما که همچون کف بر سطح آبند و چهره سیاه قلبشان همچون روز بر مسلمین پیداست، بدانند که آری شهادت افتخار ماست.

وی در بخش دیگری از وصیت نامه اش می نویسد: شهید مقامی چون کوه عظیم و پیوسته استوار در درگاه خداوند که همانندش نیست دارد، آری بلند مرتبه و سنگین قدم.

یادش گرامی و راهش پر رهرو

نام:
ایمیل:
* نظر: