کد خبر: ۶۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

شهيد محمد محسن روزي طلب در تاريخ  1فروردین ماه سال 1347 در شیراز در خانواده ای متدين و معتقد به موازين الهی و متعهد ديده به جهان گشود . وی بعد از گذراندن دوران طفوليت دوران تحصيل را شروع کرد و دوران ابتدایی خود را در مدرسه ابو سعيد شيراز و راهنمايی را در مدرسه قائم شيراز گذراند .

وی که در دوران جنگ تحميلی عراق عليه ايران بيش از سيزده سال نداشت و يک طلبه بسيجی بود با تلاش فراوان توانست به جبهه برود . وي نيز همچون برادر شهيدش محمد حسن رشادتهای زيادی را طی دوران دو ساله خود در جبهه از خود نشان داد و با ايمانی خالص با دشمنان اسلام به جنگ پرداخت .

آری وی نيز که شهادت برايش يک آرزوی ديرينه بود و برای رسيدن به شهادت در راه خدا لحظه شماری می کرد در تاريخ 22اسفند ماه سال 1362 در عمليات خيبر طلائيه با اصابت ترکش به تمام بدنش در حالي که فقط پانزده بهار از عمر نازنينش مي گذشت بوسه بر پيشانی خاک نهاد و سبکبال به سوی پروردگار خويش شتافت .

پيکر پاک اين شهيد بزرگوار برای سه روز در همان منطقه ماند تا اينکه بعد از سه روز با تلاش رزمندگان اسلام دوباره آن منطقه عملياتی به دستشان افتاد و توانستند پيکر پاکش را به شيراز برگردانده و بعد از تشييع بهه روی دوش امت حزب الله شيراز در گلزار شهدای شيراز در کنار شهيدان به خاک بسپارند. ياد و خاطره اش گرامی باد و راهش پر رهرو باد .



/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: