کد خبر: ۶۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز خبرداد:
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: راهیان نور، حرکت فرهنگی مستمر وتوقف ناپذیری برای زنده نگه داشتن نام ویاد شهدا در بین آحاد جامعه و افزایش حس خود باوری در قالب یک حرکت فرهنگی صورت می گیرد.

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سرهنگ اسماعیل محبی پور درحاشیه نخستین  اعزام 200نفری دانش اموزان اموزش وپرورش ناحیه یک شیراز وبخش ارژن باا شاره به اعزام های دانش اموزان به مناطق عملیاتی اظهار داشت: 6هزاردانش اموز ناحیه یک شیراز وبخش ارژن تا پایان سال تحصیلی به مناطق عملیاتی جنوب اعزاممی شوند.

وی با خاطرنشان کردن این که ناحیه یک شیراز به لحاظ جمعیتی از جمله وسیع ترین واحد دانش اموزی در کشور است برهمین اساس هرسال بیشترین اعزام ها را دراستان فارس برخوردار می باشد افزود: در بخش ارژن شیراز با برخورداری حوزه مقاومت بسیج دانش اموزی از جمله رده بسیج سپاه ثارالله می باشد.

سرهنگ محبی پور با اشاره به به اعزام گروه های مختلف دانش اموزی به مناطق عملیاتی بیان داشت:در همین راستا با محوریت اردویی وراهیان نور یک کارگروه ستاد راهیان نور برای شناسایی محل اسکان ،حمل ونقل ومسائل پشتیبانی ،  روابط عمومی   وفرهنگی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: بخشی از هزینه های اعزام این گروها توسط سپاه وآموزش وپرورش وبخشی دیگر توسط دانش اموزان تامین می شود.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیرازبا اشاره به تاثیر اردوهای راهیان نور در انتقال ارزش ها و اصول دفاع مقدس به نسل جوان گفت: این اعزام ها ،حرکت فرهنگی مستمر وتوقف ناپذیری برای زنده نگه داشتن نام ویاد شهدا در بین آحاد جامعه وافزایش حس خود باوری است که در قالب یک حرکت فرهنگی صورت می گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: