کد خبر: ۶۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

در فروردين ماه سال 1346 مصادف با شب بيست و يکم ماه مبارک رمضان، کودکي متولد شد و به مناسبت ايام شهادت مولي الموحدين، حضرت علي بن ابيطالب نامش را «علي» گذاشتند.

دوران تحصيلات ابتدايي، راهنمايي و متوسطه را در «سعادت شهر» استان فارس با موفقيت گذراند و از دانش آموزان ممتاز کلاس بود. اخلاقش زبانزد بود. شبها در پايگاه مقاومت و مسجد بيدار مي ماند تا ديگران آسوده بخوابند و در حراست از آرمان هاي انقلاب هرگز خستگي به خويش راه نمي داد.

در سال 1365 در « دانشگاه فردوسي مشهد» در رشته ي « تکنسين اتاق عمل» پذيرفته شد و راهي دانشگاه شد.

اين ايام مصادف با اوج جنگ تحميلي بود، لذا راهي جبهه شد و در «تيپ 46 الهادي» در جبهه ي جنوب لباس رزم پـوشيد و در فروردين ماه سال 1366 در شلمچه به شهادت رسيد.

پيکر مطهر وي در «سعادت شهر» تشييع و به خاک سپرده شد.

مناجات شهيد:

معبودا! چه عالي است که انسان جان خويش را به صاحب اصلي اش که تو باشي برگرداند. البته اين هم از سر لطف و عظمت بيکران تو است، چرا که تو آفريننده ي واقعي هستي و اين ها همه منتي است که بر بندگانت داري و اگر تو عنايتي نمي کردي و ما را به حال خود مي گذاشتي ما در دست شيطان هاي وسوسه گر و در درياي خروشان نفسانيات اين جهان غوطه ور مي گشتيم.

بار خدايا! تو را سپاس مي گويم که توفيق حضور در جبهه را براي بنده عطا کردي و فرصتي پيش آمد تا بتوانم با حضور در اين مکان مقدس که از نور الهي پوشيده است به تزکيه روح و ميثاق با شهداء نائل گردم.

تورا شکر که مرا از آن زندان مخوف ماديات دنيوي و فاني که نفسم برايم ساخته بود و نقطه تاريکي بر قلبم مي گذاشت رهايي بخشيدي.

برای اطلاعات بیشتر به وصیت نامه شهید مراجعه کنید.

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: