کد خبر: ۶۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این‌که اگر نفوذ صورت گیرد تهاجم گسترده می‌شود، بر لزوم جلوگیری از نفوذ دشمن تاکید کرد و گفت: باید امسال در 13 آبان بیشترین پرچم آمریکا آتش زده شود تا دشمن به فکر نفوذ و طمع نباشد زیرا زمانی مسأله نفوذ مطرح می‌شود که هجمه عمومی برای دشمن مقدور نیست یا هجمه عمومی در مقدمات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، سردار سیدمحمد باقرزاده در آیین گرامیداشت سومین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه شهید چمران اهواز که شب گذشته، پنجم آبان‌ماه در مسجد امام خمینی(ه) این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: مزار شهدای گمنام در دانشگاه‌ها، سند شرافت جامعه دانشگاهی و موجب افتخار است و باید از این فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانشگاهی استفاده کرد.

وی افزود: دلبستگی به فرهنگ شهادت و ایثار متعلق به گروه خاصی نیست و تمام افراد جامعه جذب این فرهنگ می‌شوند. باید در چنین برنامه‌هایی تمام دانشجویان از تشکل‌های مختلف شرکت کنند. این موضوع که تنها بخشی از دانشجویان در این برنامه‌ها شرکت می‌کنند نشان می‌هد که متولیان این برنامه‌ها در جذب مخاطب ضعیف عمل می‌کنند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این‌که نمی‌توان از حضور در مزار شهدای گمنام جلوگیری کرد،افزود: چرا نباید تمام تشکل‌های دانشگاه‌ در برگزاری گرامیداشت شهدای گمنام شرکت کنند؟ این گلایه هم متوجه برگزارکنندگان و هم تشکل‌های دیگر دانشگاه است.

باقرزاده با تاکید بر این‌که در برگزاری یادواره شهدا باید اهدافی را در نظر گرفت، گفت: از جمله این اهداف تلاش برای رسیدن به معرفت شهدا و پیگیری اهداف آن‌ها است؛ از الزامات حرکت در مسیر شهدا امر به معروف و نهی از منکر است.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی نهضت عاشورا احیای امر به معروف و نهی از منکر بود اما باید در نظر گرفت که بین امر به معروف و نهی از منکر و نصیحت و تذکر تفاوت وجود دارد. آگاهی دادن از منکرات از اولویت‌های امر به معروف و نهی از منکر است. باید منکر و معروف را به اطلاع و آگاهی مردم رساند تا کسی مرتکب خطا نشود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر لزوم جلوگیری از نفوذ دشمن بیان کرد: این موضوع که رهبر انقلاب در سه ماه گذشته 70 بار در خصوص نفوذ دشمن تذکر و هشدار دادند چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ زمانی مسأله نفوذ مطرح می‌شود که هجمه عمومی برای دشمن مقدور نیست یا هجمه عمومی در مقدمات است.

باقرزاده با بیان این‌که اگر نفوذ صورت گیرد تهاجم گسترده می‌شود، گفت: در این بین مهم است که بدانیم چه کسانی زمینه نفوذ را فراهم می‌کنند و جاده صاف‌کن امپریالیسم هستند. برخی مطرح می‌کنند که نباید پرچم آمریکا را دیگر آتش زد اما اکنون که در آستانه 13 آبان هستیم باید بیشترین پرچم آمریکا آتش زده شود تا دشمن به فکر نفوذ و طمع نباشد.

وی بیان کرد: امام راحل(ره) 10 روز پیش از آغاز رسمی جنگ تحمیلی هشت ساله پیام دادند که ملت‌های مسلمان بدانند که ما رسمأ با آمریکا می‌جنگیم؛ باید همواره این عزم وجود داشته باشد، همان عزمی که اراده کرد شاه برود و شاه رفت؛ اکنون عزمی وجود دارد که دست آمریکا باید از تسلط بر منابع کشورهای اسلامی قطع شود و به همین جهت خوزستان در خط مقدم شهدای مدافع حرم قرار گرفته است.

برچسب ها: سردار باقرزاده
نام:
ایمیل:
* نظر: