کد خبر: ۶۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
سئول سازمان بسیج جامعه زنان کردستان از برگزاری همایش 1000 نفری دختران ورزشکار بسیجی با عنوان «نهضت ما زنده‌ایم» از پنجم آبان‌ماه همزمان با سیزدهمین روز از ماه محرم‌الحرام در سالن آمفی تئاتر اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان خبر داد.

ناهید منصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کردستان، اظهار کرد: همایش «نهضت ما زنده‌ایم» برگرفته از زندگینامه و خاطرات معصومه آباد از رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس است که خاطرات مقاومت و ایثارگری‌های خود را در قالب کتابی با عنوان ما زنده‌ایم انتشار داده است.

وی افزود: دختران جوان و نوجوان نسل امروز باید از زندگی این بانوان و زنان شهید درس بگیرند که در سخت‌ترین شرایط دست از حجاب، ولایت‌مداری، مقاومت و دفاع از ارزش‌ها نکشیدند و تا پای جان مبارزه کردند.

منصوری بیان کرد: نهضت ما زنده‌ایم یک نهضت خودجوش مردمی است که در آن دختران جوان با بهره‌گیری از کتاب من زنده‌ام و الگو قرار دادن دختر جوان ایرانی که توانست دشمن را به زانو در آورد و در دوران اسارت خود‌گویی دشمن اسیر اقتدار، صلابت، ایمان و شجاعت این دختر جوان بوده است، اعلام کنند با تبعیت از ولایت به این موضوع می‌بالیم و در جهت رشد و پیشرفت کشور قدم برمی‌داریم.

وی با بیان اینکه هدف از این تجمع مبارزه با جنگ نرم دشمن است، بیان کرد: ترویج و توسعه فرهنگ عمومی دفاع مقدس با ارائه الگوهای عملی حضور زنان در این عرصه، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بین نسل جوان و همچنین ارتقای نگرش و بینش دختران سرزمین‌مان از جمله اهداف مهم این نهضت است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کردستان یادآور شد: ما پیرو مکتبی هستیم که در این مکتب مولا و مقتدای ما امام علی‌(ع) و امام حسین(ع) هستند و دختران بسیجی بایستی پا جا پای شیرزنان کشورمان بگذارند و مقاومت و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

نام:
ایمیل:
* نظر: