کد خبر: ۶۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
زندگي نامه شهيد محمد جواد قرائت

محمد جواد در تاريخ 1347 در استهبان و در خانواده اي با ايمان و پاکدل متولد شد . محمد جواد پس از گذشت هفت بهار از زندگي با دوستان قدم در عرصه علم آموزي گذاشت و روز به روز رشد و پرورش يافت و موفق شد تحصيلات خود را تا مقطع سوم راهنمايي ادامه دهد و پس از آن دفترچه خدمت را گرفت و خود را براي خدمت مقدس سربازي آماده کرد.

محمد جواد هميشه از همان کودکي مسايل ديني را از پدرش سؤال مي کرد و نوجواني بيش نبود که معمولاً همه نمازهاي يوميه را به جا مي آورد . او فردي متدين و مهربان بود که هرگز بر کسي درشتي نکرد در اوايل انقلاب گرچه کم سن و سال بود اما با ديگر عاشقان خميني (ره) همراه شد و شعار مرگ بر شاه را سر مي داد به امام حسين عليه السلام علاقه عجيبي داشت و هميشه در ايام عاشورا يکي از عزاداران و خدمتگزاران مخلص سالار شهيدان کربلا بود .

محمد جواد اولين بار در تاريخ 24خرداد ماه سال 1363 توسط سپاه به جبهه اعزام شد و به مدت 443 روز شجاعانه در مقابل دشمن ايستادگي کرد و پس از آن در عمليات کربلا 4 شرکت نمود و در تاريخ 4دی ماه سال 1365  تيري از کمينگاه دشمن رهيد و در کنار اروند قامت رعناي محمد جواد ناکام را نشانه رفت و اروند رود يازده سال جگر گوشه مادر را در آغوش گرفت تا اين که در تاريخ 13تیر ماه سال 1376 پيکر پاکش بر فراز دست هاي عاشق تا گلزار شهداي استهبان راهي گرديد .

زندگي نامه شهيد محمد جواد قرائت

روحش شاد و راهش پر رهرو باد .     /224224

اسناد شهید:


نام:
ایمیل:
* نظر: