کد خبر: ۷۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
در تداوم انقلاب اسلامي همکاري داشته باشید.

برادران و دوستان همه ي ما ايراني هستيم و دلمان نمي خواهد اسلام در خطر باشد و ضربه بخورد و کشورمان، ناموسمان به تصرف دشمن درآيد. پس همه دست به دست هم بدهيد و هم دوش با رزمندگان کفرستيز در جبهه ها با کفار بعثي نبرد کنيم و جنگ را که امام عزيزمان فرمودند: «مسئله ي اصلي است» عقب نيندازيم و در پشت جبهه ها با تبليغات ارزنده مي توانيم دين خود را ادا نمائيم.

اي جوانان گرانقدر موقعيتي بس خوب و محدود فراهم شده که بتوانيم از کارهاي قبل خود پشيمان شويم، ديگر اين وقت هاي گران بها به وجود نمي آيد که به درگاه خداوند توبه کنيم. جبهه ها معدن خودسازي است و کسي که بتواند به جبهه برود ولي از جنگ و جبهه سر باز زند واقعاً گنه کار است. به خانواده ي محترم شهدا، اسرا و جانبازان توصيه مي کنم صبر و حوصله داشته باشند و در تداوم انقلاب اسلامي همکاري داشته باشند. از همه ي کساني که از من ناراحتي ديده اند خصوصاً پدر و مادر مهربانم حلاليت مي طلبم.

«ربيع ا... اکبري»

4/4/1366

شهید ربیع الله اکبری در سال 1343 در روستاي محمودآباد ـ خفـرک عليا ـ از توابع شهرستان «مرودشت» استان فارس به دنيا آمد،سرانجام در تک دشمن در مورخ 20تیر ماه سال 1367 در منطقه ي عملياتي «شلمچه» به شهادت رسید.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: