کد خبر: ۷۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
صدام به وسيله اربابش آمريكا به حريم مقدس اسلام‌تجاوز كرده است. آمريكا بداند كه اين‌همه‌توطئه‌ عليه‌ملت‌غيورايران‌بى‌فايده‌است.

«إن الله يحب الذين يقاتلون فى سبيله صفا كأنهم بنيان مرصوص»

براستى كه پروردگار دوست مى‌دارد كسانى را كه در راه خداوند در يك صف محكم و بنيانى استوار قدم مى‌گذارند.

سلام بر امام خمينى ولى فقيه اين قامت ايستاده كه مانند جدش حسين(ع) در برابر ظلم و ستم مستكبران و قدرتهاى بزرگ ايستاده و يك قدم به عقب برنمى‌دارد. سلام بر امت شهيدپرور و نمونه كه با حضور هميشگى خود در همه صحنه‌هاى حق و باطل اسلام و امام را يارى مى‌كند و قدرت نفس كشيدن و خواب راحت را از دشمن سلب كرده است. اسلام امروز در دو جبهه مى‌جنگد كه با عنايت خداوند تعالى در دو جبهه پيروز بوده و هست. يكى جبهه داخلى كه شامل منافقين و ليبرالها و كمونيست‌ها است و جبهه دوم در جبهه نبرد با نيروهاى خارجى و صدام كه به وسيله اربابش آمريكا به حريم مقدس اسلام‌تجاوز كرده است. آمريكا بداند كه اين‌همه‌توطئه‌عليه‌ملت‌غيورايران‌بى‌فايده‌است.وبگفته امام عزيز: (آمريكا هيچ غلطى نمى‌تواند بكند.) من امروز بنا به تكليف شرعى مقدس اسلام و به گفته امام عزيز كه مى‌گويد جبهه را خالى نگذاريد رهسپار جبهه مى‌شوم و اميدوارم كه خداوند هميشه امام عزيز را سلامت بدارد. به اميد پيروز رزمندگان اسلام بر كفر جهانى و به اميد برقرارى پرچم اسلام بر فراز كاخ سفيد. والسلام على من اتبع الهدى

خدايا خدايا تا انقلاب مهدى خمينى را نگهدار- محمد باقر ابراهيمى

شهید محمد باقر ابراهيمى درسال 1344 در روستای محمود آباد کربال بخش زرقان از توابع شهر شیرازمتولد شد.سرانجام در تاریخ دهم مرداد سال 1362 در عملیات پیروزمندانه والفجر2 در منطقه حاج عمران عراق به شرف شهادت نائل گردید.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: