کد خبر: ۷۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
امیر سرتیپ ابراهیم گلفام مطرح کرد:
امیر سرتیپ ابراهیم گلفام در یادواره شهید موسی نامجو اظهار کرد: حضرت امام (ره) که انقلاب اسلامی را برای ما به ارمغان آوردند، در فرمایشات خود و در سفارش به جوانان فرمودند که بر جوانان فرض است به دانشکده افسری که فیضیه ارتش است وارد شوند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بنده هنگامی که وارد دانشکده افسری شدم، معنای واقعی این جمله امام (ره) و فیضیه بودن دانشکده افسری را درک کردم، چرا که انسان‌های بسیار مومن و معتقد در این دانشگاه حضور داشتند.

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش تصریح کرد: دانشکده افسری در دوران دفاع مقدس، گردان‌های دانشجویی را مانند گردان‌های رزمی ساماندهی می‌کرد و چه بسیار دانشجویانی که هرگز از این دانشگاه فارغ التحصیل نشدند و به مقام والای شهادت نائل آمدند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در زمینه نسبت شهدا به جمعیت، استان برتر در کشور است، گفت: در حقیقت عنوان " پایتخت مجاهدت و ایثار" برازنده مردمان این شهر است.

شهید نامجو در نقطه عطف دفاع مقدس، مقام بالایی داشت

امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد نوربخش باقری، فرمانده پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: در دوران 8 سال دفاع مقدس، ایثارگران از همه اقشار جامعه در کنار یکدیگر همچون صف مستحکم ایستادند و درس جانانه‌ای به دشمن که عراق در نوک پیکان آنها قرار داشت، دادند.

وی افزود: شهدا جان بر کف گذاشتند و امروز ما تلاش می‌کنیم در سایه ایثارگری آنها به فعالیت‌های ارزشمند در این مملکت ادامه دهیم.

فرمانده پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان خاطرنشان کرد: شهید نامجو مقام بالایی در نقطه عطف و تبلور عملیات‌های 8 سال دفاع مقدس داشت و از دلاورمردان خطه شمال و بندر انزلی بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: