کد خبر: ۷۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

در تاريخ 1339 در منطقه ي «خرامه» از توابع استان فارس به دنيا آمد. دومين فرزند خانواده بود و در همان اوان کودکي بود که خانواده، به منطقه ي «سعادت شهر» مهاجرت کردند و در اطراف «روستاي جيسقان» سکني گزيدند. تحصيلات ابتدائي را در «مدارس عشايري قصرالدشت کمين» و «جيسقان» پشت سر گـذاشت و بعد از آن دوره ي راهنمايي را با موفقيت گذراند.

با شروع جنگ تحميلي وارد «نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران» شد و ماه ها در مناطق عملياتي «اهواز»، «سوسنگرد»، «دهلران» و «زبيدات» از مرزهاي ميهن اسلامي در مقابل تجاوزکاران بعثي دفاع کرد.

در آغاز جواني با دختر عمه اش ازدواج کرد، مدت کوتاهي در کنار همسر ماند و مجدداً در سال 1367 به جبهه هاي جنگ عزيمت نمود که در نبردي بي امان در منطقه ي عملياتي «دهلران» به فيض شهادت نائل گرديد.

پيکر پاک و مطهرش سال ها روي خاک هاي داغ «دهلران» مهمان شقايق ها بود، تا اين که پس از نه سال توسط گروه تفحص شهادت ايشان مورد تأييد قرار گرفت و پلاکشان براي دلتنگي هاي مادر، همسر و فرزندش به سوغات آورده شد و پس از شش ماه از شهادتش دخترش«دُرنا» متولّد شد که هيچ وقت پدر را نديده بود.

سرانجام در سال 1376 توسط «بنياد شهيد سعادت شهر» سنگ يادبود شهيد در کنار قبور هر دو برادرش در «گلزار شهداي شاه مردان» تنها محل راز و نياز و عقده گشايي دلتنگي هاي مادر و خانواده اش نصب گرديده است.

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: