کد خبر: ۷۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵

در چهارم فروردين ماه سال 1340 متولد شد. تحصيلاتش را تا چهارم دبيرستان دررشته ي «اقتصاد اجتماعي» در «دبيرستان بيست و دو بهمن» در «سعادت شهر» ادامه داد. با تشکيل حکومت اسلامي و آغاز دفاع مقدس، تحصيلات را در سال چهارم دبيرستان رها کرد و به عنوان بسيجي به جبهه رفت.

پس از بازگشت در تاريخ 1 مرداد ماه سال 1360 ازدواج نمود که ثمره ي اين پيوند سه فرزند پسر و دو دختر بود. وي در سال 1361 به سپاه پاسداران پيوست و بعنوان پاسدار رسمي در جبهه ها در چندين عمليات حضور داشت، تا اين که در بيست و يکم بهمن ماه سال 1364 در«عمليات والفجر هشت» در منطقه ي «فاو» مورد حمله ي شيميايي ـ با گاز خردل ـ قرار گرفت و تا مرز شهادت پيش رفت.

به دليل مسموميّت شديد براي مداوا به «آلمان» منتقل گرديد. پس از گذشت چهل روز به اصرار خودش درمان را نيمه تمام رها کرد و به وطن اسلامي بازگشت.

سال ها در کنار خانواده با تحمل درد فراوان زندگي کرد و هرگز از مجروحيت خويش شکوه ننمود. در کسوت جانبازي چندين سال در سپاه پاسداران «قادرآباد»، «ارسنجان»، «سعادت شهر» و «مرودشت» خدمت کرد. در سال 1373 به فرماندهي سپاه پاسداران سعادت شهر منصوب گرديد و پس از گذشت چندين سال به علّت پيش روي مجروحيت از سمت خود استعفا نمود و در سپاه پاسداران «مرودشت» در واحد بازرسي به ادامه خدمت مشغول گرديد.

سرانجام در بيست و يکم بهمن ماه سال 1382 مصادف با هجده ذي الحجه ـ عيد غديرخم ـ پس از گذشت هجده سال، تحمل درد و مشقت فراوان بر اثر ايست قلبي و تنفس، دعوت حق را لبيک گفت و به لقاا... پيوست و پيکر پاک و مطهرش در گلستاني از اشک بر روي دستان مردم تشييع و در «گلزار شهداي علي آباد کمين» آرام گرفت.

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: