کد خبر: ۷۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
کاروان خادمین الشهدای استان کرمانشاه به منظور انجام اقدامات فرهنگی و آماده سازی و فضا سازی مکان های اسکان زائرین راهیان نور به جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس،مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی های این سازمان برای برگزاری هر چه بهتر  اردوهای راهیان نور گفت: تمام تلاش خود را در زمینه  استفاده مطلوب از ظرفیت های راهیان نور بکار گرفته ایم.

سرهنگ علی یوسفی راد ادامه داد: اعزام کاروان های راهیان نور به جنوب کشور  از برنامه های آتی این سازمان می باشد که در حال انجام اقدامات لازم  برای آماده سازی و اسکان مطلوب زائرین راهیان نور استان کرمانشاه در دو اردوگاه شهید گودینی اهواز و امام رضا(ع) در آبادان  هستیم.

این مسئول با اشاره به اهمیت ایجاد فضای معنوی و متناسب با شهدا در مکان های اسکان زائرین گفت: خادمین الشهدای این سازمان به این منظور به جنوب کشور اعزام شدند و  اقدامات فرهنگی لازم را برای آماده سازی اردوگاهها  انجام دادند.

وی گفت: برپایی نمایشگاههای شهدا و نصب زندگی نامه و وصیت نامه های  شهدا و  برپایی ایستگاههای بلوتوث و ... از اقدامات انجام شده این سازمان برای بهره مندی معنوی هر چه بیشتر برای زائرین است.

سرهنگ علی یوسفی راد بیان داشت: عزت و موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف را مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم که باید به نسل جدید معرفی و منتقل شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: