کد خبر: ۷۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷
در بیانیه سپاه فجر تاکید شد:
به‌ دنبال نامه استاندار فارس خطاب به سردار باقرزاده و درخواست برای جابه‌جایی زمان تشییع پیکر قریب به 100 شهید تازه تفحص شده،سپاه فجر فارس بیانیه‌ای صادر و طی آن بر انجام آئین تشییع شهدا براساس برنامه اعلام شده تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، سپاه فجر استان فارس در این بیانیه با اشاره به بایگانی شدن نامه استاندار فارس، تشییع پیکرهای پاک شهدا را یکی از بزرگترین رویدادهای دهه اخیر در این استان ارزیابی کرده است.

در این بیانیه آمده است: پس از گذشت چهار سال از واقعه بزرگ فرهنگی اجلاسیه شهدای فارس در سال 1390 که با حضور مثال‌زدنی مردم مومن فارس لحظاتی ناب و فراموش نشدنی را در تاریخ پر افتخار استان ثبت نمود، این روزها دل‌های مردم ولایتمدار این خطه پر افتخار به انتظار کاروان 100 شهید دفاع مقدس نشسته‌اند تا حماسه‌ای دیگر در طراز اجلاسیه 1390 برپا دارند، بدیهی است در این مقطع زمانی که مهمترین نیاز کشور حفظ و تقویت انسجام ملی، همدلی و هم‌زبانی است حضور کاروان شهدای گمنام می‌تواند محور همبستگی و انسجام ملت در سایه رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) باشد.

با توجه به ورود کاروان بزرگ شهدای گمنام به استان شهیدپرور فارس و لزوم بزرگداشت مقام والای شهیدان، تقویت روحیه شهادت‌طلبی، معنویت‌افزایی و مانوس شدن با مکتب شهیدان و شهادت به عنوان سیره و راه شهدا و سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، توفیق استقبال از کاروان 100 شهید والامقام دفاع مقدس نصیب استان شهیدپرور و مردم ولایتمدار فارس که 15 هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی نموده‌اند، شده است.

بی‌شک استقبال بی‌سابقه و گسترده مردم شهید پرور فارس و خانواده‌های شهدا و ایثارگران از شهدای میهن اسلامی که از روز چهارشنبه 23 دی ماه 1394 از غرب استان و شهرستان نورآباد و ممسنی وارد فارس می‌شوند بار دیگر ولایتمداری و دلدادگی به راه شهیدان را نشان داده و با استشمام عطر شهیدان راه حق نفسی تازه در وجودشان وزیدن خواهد گرفت، نوید این استقبال عظیم و تشییع باشکوه همبستگی و همراهی ملت با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی است.

همچون تشییع با شکوه 175 شهید غواص که نور معنویت را در دل‌ها روشن نموده و ایستادگی ملت به پای ارزش‌های انقلاب اسلامی را نشان داد، این بار نیز حضور گسترده مردم ولایتمدار فارس در تشییع شهدای دفاع مقدس تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره)، شهدا و انقلاب اسلامی خواهد بود.

سپاه فجر فارس بدین وسیله از عموم مردم مومن و ولایتمدار فارس و تمام افراد و احزاب با هر نوع گرایش سیاسی برای شرکت در مراسم باشکوه تشییع کاروان 100 شهید دفاع مقدس و تجدید بیعت دوباره با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دعوت می‌کند.

به گزارش ایسنا، سیدمحمدعلی افشانی، استاندار فارس در نامه‌ای، با اشاره به احتمال بهره‌برداری تبلیغاتی شدن از برنامه‌های تشییع شهدای گمنام، به‌واسطه قرار گرفتن در ایام انتخابات، درخواست کرده بود که مراسم تشییع پیش‌بینی شده به بعد از برگزاری انتخابات موکول شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: