کد خبر: ۷۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵
آئين استقبال و تشييع کاروان شاهدان بصیر (لاله‌های گمنام دوران دفاع مقدس) امروز با حضور گسترده و استقبال حماسي مردم شهرستان جهرم، با شكوه هرچه تمام‌تر در حال برگزاری است.
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، آئين استقبال و تشييع کاروان شاهدان بصیر (لاله‌های گمنام دوران دفاع مقدس) امروز، 25 دی‌ماه با حضور گسترده و استقبال حماسي مردم شهرستان جهرم، با شكوه هرچه تمام‌تر در حال برگزاری است.
حضور پر شور و شعور مردم شهید پرور جهرم، در استقبال، تشييع و بدرقه كاروان شاهدان بصير، چشم‌هاي نم‌دار از اشك هر بيننده‌اي را خيره كرد.
مردم جهرم بار ديگر نشان‌دادند كه به احترام شهدا، بي‌توجه به تمام اختلاف سليقه‌ها و ديدگاه‌ها، تمام قامت مي‌ايستند و ادب را به‌جا مي‌آورند، شهدايي كه حماسه‌آفرينان فجر هستند، مردان بي‌ادعايي كه مظلومانه در گمنامي تمام، در صحنه‌هاي دفاع مقدس افتخار آفريدند و از جان خود گذشتند تا انقلاب و نظام اسلامي، سرپا ايستاده و با پويايي، حركت مستمر خود را ادامه دهد.
امروز در جهرم همه آمدند، از دانش‌آموز و دانشجو، جوان و پير، كاسب و كارمند، آمدند تا ساعاتي را با شهدا باشند، تجديد ميثاق كنند و يادآور شوند كه بر سر عهد و پيماني از ابتدا بسته‌اند، استوار ايستانده‌اند.
مردم جهرم آمدند تا به جهانيان يادآوري كنند كه اين ملت قهرمان،‌ آزاده و پا درركاب ولايت، همواره در صحنه است و علي‌رغم تمام مشكلات، با انقلاب و نظام اسلامي، خواهند ماند.
کاروان شهدای بصیر از بخش خفر جهرم با استقبال باشکوه  مردم این منطقه وارد جهرم شده و هم اکنون خیل عظیم مردم همیشه در صحنه جهرم در میدان مصلی از شهدای جان برکف 8 سال دفاع مقدس استقبال کردند و مراسم در مصلی امام خمینی با حضور امام جمعه ، فرماندار ویژه و مسئولین اجرایی و نظامی اقشار مختلف مردم قدرشناس و شهید پرور جهرم در حال برگزاری است.
مراسم استقبال از کاروان لاله‌های گمنام دوران دفاع مقدس از صبح تا ساعات پایانی امروز در بخش‌های مختلف شهرستان جهرم اعم از مرکز، خفر، کردیان و غیره برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، كاروان شاهدان بصير شامل پیکر مطهر 94 شهید دوران دفاع مقدس طي 10 روز در 6 محور به 60 نقطه استان فارس در حال اعزام هستند تا تمام مردم اين استان بتوانند از نعمت حضور اين كاروان عشق بهره‌مند شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: