کد خبر: ۷۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
فرمانده سپاه ناحیه لارستان با اشاره به حرکت کاروان شهدای گمنام با عنوان «شاهدان بصیر» در فارس گفت: بناست تا پیکر مطهر 54 شهید گمنام دفاع مقدس نیز وارد لارستان شده و مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گیرد.
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه پیکر پاک و مطهر قریب به  100 شهید گمنام به شهرهای مختلف استان فارس منتقل می‌شود، گفت: بناست تا به یاری خدا پیکر مطهر 54 شهید گمنام وارد لارستان شود.
وی افزود: افتخاری دیگر نصیب شهر و دیارمان شده که میزبان لاله‌های گلگون‌کفن و گمنام زهرایی شده است و مطمئناً فضای شهر با ورود این شهدای گمنام معطر و مالامال از نور و معنویت خواهد شد که فرصت خوبی است که همگی برای اندک زمانی هم که شده از دنیا و مادیات آن که گریبان‌گیر جامعه و مردم آن شده است رهایی یافته و در فضای معنوی که این شهدا برای ما به ارمغان آورده‌اند، قدم برداریم.
جاهدی بیان کرد: امروز امنیت، آزادی و استقلالی که در کشور وجود دارد مدیون خون همین شهیدانی است که قرار است چند روز دیگر چشم و چراغ شهرمان شوند و شاید کوچکترین کار ما در پاسداشت این رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها، تجدید بیعتی است که با شرکت در مراسم تشییع پیکرهای مطهر این شهیدان انجام می‌دهیم.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان  از عموم مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور لارستان و مسئولان دعوت کرد تا با حضور گسترده خود در مراسم شبی با شهدا و همچنین، بدرقه آنان بار دیگر با نظام، رهبری و آرمان‌های الهی انقلاب عهد و پیمان بسته و به دشمنان و مستکبرین عالم نشان دهند که مردم هیچگاه دست از نظام و انقلاب خود برنمی‌دارند و با بصیرت و حضور حماسی خود در صحنه، تمامی نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب خواهند کرد.
وی در پایان به برنامه‌های ویژه ای که در روزهای شنبه و یکشنبه، 26 و 27 دی‌ماه برای ورود کاروان شاهدان بصیرت اجرا خواهد شد اشاره کرد و گفت: شامگاه شنبه در ساعت 19 مراسم شبی با شهدا در جاده کمربندی پشت امامزاده میرعلی‌ بن‌الحسین(ع) و یکشنبه صبح ساعت 10 نیز استقبال پیکرهای مطهر شهدا انجام خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: