کد خبر: ۷۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس از انتشار کتابی حاوی آثار رسانه‌ای تولید شده توسط اصحاب رسانه این استان در ایام حضور کاروان شاهدان بصیر،خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس،میلاد امیری‌نژاد با قدردانی از فعالیت‌های رسانه‌ای انجام شده در این ایام توسط خبرنگاران و عکاسان و روزنامه‌نگاران در شیراز و استان فارس، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه فارس در این مدت با نوشتن مقالات مختلف و گزارش‌های تصویری و پوشش مناسب اخبار شهدا،تلاش کرده‌اند تا سهمی را در اجرای این برنامه‌ها داشته باشند.

امیری‌نژاد گفت:در نخستین روز ورود کاروان شهدای گمنام به استان فارس کاروانی متشکل از 30 خبرنگار، گزارشگر و عکاس از تمام رسانه‌ها به شهرستان نورآباد ممسنی اعزام شدند که حاصل حضور و فعالیت آنان را در عرصه رسانه‌های مکتوب و مجازی، می‌توان دید.

وی با اشاره به تاثیرگذاری عمیق فعالیت‌های انجام شده توسط رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای،گفت:کتاب‌هایی از آثار تولید شده توسط خبرنگاران، عکاسان و روزنامه‌نگاران استان فارس تهیه،تدوین و منتشر خواهد شد.

امیری‌نژاد این اقدام را در راستای ماندگار شدن اقدامات انجام شده در حوزه رسانه در زمینه شهدا ارزیابی و آن را یک فعالیت اثرگذار توصیف کرد.

برچسب ها: شاهدان بصیر
نام:
ایمیل:
* نظر: