کد خبر: ۷۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
رئيس شوراي هيئات مذهبي فارس با اشاره به برگزاري مراسم استقبال و تشييع شهداي گمنام در شيراز گفت: يقين داريم كه اول بهمن امسال نيز يك يوم‌الله ديگر در فارس رقم خواهد خورد.
مظفر مختاري، رئيس شوراي هيئات مذهبي فارس در گفت‌وگو با خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از فارس، با اشاره به حركت كاروان شهداي گمنام در اين استان گفت: به لطف خدا بار ديگر توفيق حاصل شد كه قدوم مطهر شهدا به سرزمين هميشه ديني باز شده و موجب بركات و رحمت الهي بر اين ديار شود.
وي ضمن قدرداني از مسئولان و دست‌اندركاراني كه نيت خير اين حركت فرهنگي را كردند، به استقبال گسترده مردم فارس از اين كاروان اشاره كرد و افزود: از مردم هميشه در صحنه و مخلص ولايت فارس نيز جاي قدرداني وجود دارد كه انصافاً همراهي هميشگي خود را با شهدا و سيد و سالار آنان حضرت سيدالشهدا(ع) در تمام برهه‌ها نشان داده‌اند.

استقبال مردم تمام شهرها و روستاهاي فارس از شهدا بي‌نظير بود

مختاري ادامه داد: در تمام شهرها و روستاهاي فارس كه كاروان شهداي گمنام «شاهدان بصير» تشييع شدند، مردم به كل ايران اسلامي و بلكه دنيا نشان دادند كه مردم فارس همانطور كه در پيروزي انقلاب اسلامي سينه‌هاي خود را آماج گلوله‌ها قرار دادند و همچنين در 8 سال دفاع مقدس نيز بيشترين رزمندگان را به جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل اعزام كرده و ميزبان جانبازان و مجروحان كل كشور به دليل نزديكي به منطقه جنوب بود، همچنان اين راه خود را ادامه مي‌دهند.
وي، وجود 2 هزار و 200 آزاده سرافراز و همچنين تقديم قريب 15 هزار شهيد از استان فارس به انقلاب اسلامي را گواهي بر اين ادعا دانست و گفت: مسلماً اين مردم در روز پنج‌شنبه، اول بهمن‌ماه نيز در مراسم تشييع كاروان شهداي گمنام در شيراز مشاركت خواهند كرد و شاهد حضور پرشكوه آنان خواهيم بود.
مختاري ابراز كرد: ما يوم‌الله هاي زيادي در انقلاب داريم و يقين داريم كه اول بهمن امسال نيز يك يوم‌الله ديگر در فارس رقم خواهد خورد و به ياري خدا مردم با به صحنه آمدن اين مسئله را اثبات خواهند كرد.

مردم شيراز به حمايت از ولي امر مسلمين قطعاً به صحنه خواهند آمد

رئيس شوراي هيئات مذهبي فارس با تصريح اينكه مردم شيراز به حمايت از ولي امر مسلمين حتماً به صحنه آمده و در تشييع شهداي گمنام نقش‌آفريني خواهند كرد، گفت: ما يقين داريم كه از جمعيت يك ميليون و 400 هزار نفري شيراز، شاهد حضور پرشور و شعور اقشار مختلف مردم اعم از زن، مرد، پير، جوان، كودك، نوجوان و جوانان خواهيم بود.
وي با بيان اينكه 7 هزار هيئت مذهبي در استان فارس وظيفه خود در همراهي و حركت مردم براي تشييع شهدا نشان دادند، گفت: در اول بهمن‌ماه نيز 700 هيئت مذهبي در شهر مقدس شيراز همراه با علم‌ها، كتل‌ها و پرچم‌هاي خود جهت استقبال از كاروان شهدا به ميدان خواهند آمد.

تشييع شهدا باعث همدلي و همراهي مردم شود

مختاري با ابراز اميدواري از اينكه اين تشييع باعث همدلي و همراهي مردم شود، ابراز كرد: بايد بتوانيم آنچه كه رهبرمان در اول سال فرمودند كه امسال، سال همدلي است، را در اين تشييع داشته باشيم و ثابت كنيم كه ما داراي وحدت هستيم و بدين طريق به دشمنان خود نشان دهيم كه اگر ذره‌اي به فكر دست اندازي به اين سرزمين داشته باشند، با گذشت، ايثار و شجاعت ملت ايران مواجه خواهند شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: