کد خبر: ۷۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان فارس گفت: مسابقه عکس «شاهدان بصیر» با محوریت مراسم استقبال از شاهدان بصیر و تشییع شهدای گمنام در استان فارس برگزار می‌شود. ریال، مقام دوم مبلغ ۵ میلیون ریال وبه مقام سوم مبلغ 4 میلیون ریال هدیه تعلق خواهد گرفت.
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، محمدهادی‌ خسروی، مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان فارس در جمع خبرنگاران بیان کرد: مسابقه عکاسی «شاهدان بصیر» با محوریت مراسم استقبال از کاروان «شاهدان بصیر» و تشییع پیکر یکصد شهید دوران دفاع مقدس در استان فارس از سوی سازمان بسیج هنرمندان فارس و با همکاری معاونت فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز برگزار می‌شود.
وی افزود: علاقه‌مندان به عکاسی از کاروان‌های «شاهدان بصیر» می‌توانند با گوشی تلفن همراه و یا دوربین عکاسی در این مسابقه شرکت کنند.  
خسروی با اشاره به مهلت زمانی شرکت در مسابقه ابراز کرد: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با نام و نام خانوادگی خود به صورت انگلیسی و شماره‌گذاری شده به نشانی الكترونیكی bhfars94@yahoo.com ارسال و یا آثار خود را بر رویCD  یا DVD با درج مشخصات، در ساعات اداری به دبیرخانه مسابقه واقع در سازمان بسیج هنرمندان فارس به نشانی شیراز، میدان جام‌جم، خیابان جهاد سازندگی، کوچه ۵، فرعی ۵/۲ سازمان بسیج هنرمندان فارس تحویل دهند.
 دبیر مسابقه عکس شاهدای بصیر با اشاره به گاه‌شمار مسابقه گفت: حداکثر مهلت ارسال آثار تا روز پنج‌شنبه ۸ بهمن است و نتایج اولیه داوری نیز در روز 20 بهمن ماه اعلام می‌شود.  
 خسروی افزود: به برگزیدگان این مسابقه لوح تقدیر و به مقام اول مبلغ 6 میلیون
نام:
ایمیل:
* نظر: