کد خبر: ۷۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس با بیان اینکه جامعه کتابداران فارس همگام با مردم وفادار این استان به استقبال کاروان شهدای گمنام می‌روند، از برپایی 2 ایستگاه صلواتی کتاب در مسیر حرکت این کاروان در شیراز خبر داد.
سیدمحمد امین جعفری حسینی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، به ورود کاروان شهدای گمنام با عنوان «شاهدان بصیر» به این استان اشاره کرد و گفت: ما این روزها به ضرورت برپایی جلسات کتابخوان در شهرهای‌ مختلف استان فارس سفر کردیم که در این سفر شاهد استقبال بی‌نظیر مردم فارس از کاروان شهدای گمنام بودیم.
وی افزود: در این راستا جامعه کتابداران فارس و به طور خاص اداره‌کل کتابخانه‌های فارس نیز همگام با همه مردم عاشق و وفادار شیراز و فارس در روز پنج‌شنبه، اول بهمن‌ماه سال جاری به استقبال کاروان شهدا خواهد رفت تا تمام عشق خود را به این لاله‌های گمنام اثبات کنند.
جعفری حسینی از برپایی دو غرفه این اداره‌کل در روز استقبال از شهدا خبر داد و گفت: ما هم در جلوی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس که محل عبور کاروان شهداست و هم در محل تجمع مردم در نزدیکی میدان شهدا ایستگاه‌های صلواتی را برپا خواهیم کرد.
وی با تصریح اینکه در این ایستگاه‌ها کتابهایی با محوریت فرهنگ شهادت و ایثار و همچنین زندگی‌نامه سرادران شهید فارس به‌صورت صلواتی به مردم هدیه خواهیم کرد، گفت:‌ در این راستا قریب 4 هزار کتاب را برای این روز آماده کرده‌ایم.
نام:
ایمیل:
* نظر: